Najwięcej prac odbywa się przy wiadukcie nad torami kolejowymi przy ul. Jerzmanowskiej. Słupy podporowe są już zabetonowane, a przęsła wiaduktu powstaną pod koniec września. Zanim na wiadukcie ostatecznie położona zostanie masa bitumiczna, jego nasyp musi porządnie osiąść.
- Projektant zalecił, aby nastąpiła samoistna konsolidacja. Zalecany czas osiadania nasypu to pół roku, jednak może to nastąpić szybciej. My już to obserwujemy, wszystko zależy od warunków – mówi portalowi GazetaWroclawska.pl Zbigniem Lozio, kierownik budowy.
Wznoszony nad torami kolejowymi wiadukt będzie miał długość około 160 metrów. Składa się 6 przęseł. To najbardziej wymagająca część budowy ostatniego fragmentu obwodnicy.
Budowę nadzoruje miejska spółka Wrocławskie Inwestycje. Wykonawcą prac jest firma Bickhardt Bau Polska. Koszt inwestycji, dofinansowanej pieniędzmi unijnymi, to 181 mln zł. Obwodnica Leśnicy ma zostać ukończona w drugiej połowie 2023 roku.
- Ostatni weekend sierpnia we Wrocławiu. Co będzie się działo? [WYDARZENIA]
- Kolosalne zmiany w komunikacji miejskiej od weekendu. Dotyczą kilkudziesięciu linii!
- Mapa wynagrodzeń pielęgniarek. Tyle naprawdę zarabiają we Wrocławiu i regionie!
- Z jadącej ciężarówki wysunęła się podpora uderzając i spychając na chodnik auta
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?