Właściciel Pyszne.pl inwestuje we Wrocławiu, a polska spółka publikuje Impact Raport

Materiał promocyjny Pyszne.pl
Globalna spółka Just Eat Takeaway.com, do której należy Pyszne.pl, postanowiła rozszerzyć swoją działalność w Polsce i przenieść do Wrocławia swoje centrum usług HR. Ta decyzja jest spójna z filozofią działania Pyszne.pl. Od początku funkcjonowania w Polsce firma przyjęła strategię rozwoju przez innowacje i zaangażowanie w zrównoważoną transformację. Teraz Pyszne.pl podsumowuje ten obszar działalności w swoim pierwszym Impact Raport, przygotowanym we współpracy z Kantar Polska.

Pyszne.pl swoją pozycję postrzega nie tylko przez pryzmat biznesu, ale również aktywności podejmowanych na rzecz partnerów, pracowników oraz ochrony środowiska. Wpływ Pyszne.pl to także wpływ holenderskiej spółki Just Eat Takeaway.com (JET), której częścią jest polska firma. JET inwestuje teraz bezpośrednio we Wrocławiu, przenosząc do siedziby Pyszne.pl część z centrum usług HR dla całej korporacji. Dzięki temu spółka JET utworzy w stolicy Dolnego Śląska kilkadziesiąt etatów zarówno dla nowych, jak i dla doświadczonych pracowników. Wrocław nie został wybrany przez przypadek – nasze miasto przyciąga wykwalifikowanych pracowników z wielu dziedzin i jest silnym graczem na ogólnopolskim rynku zatrudnienia. Z tego powodu JET zwiększa swój potencjał właśnie z wykorzystaniem wrocławskich struktur Pyszne.pl.

Wpływ przez innowacje i odpowiedzialność

Kluczem do rozwoju w dynamicznej branży dostaw jedzenia są innowacje, które zwiększają dostępność i poprawiają jakość usług delivery, mając również istotny wpływ na inne obszary funkcjonowania firmy.

Rozwój Pyszne.pl to bardzo ciekawa i dynamiczna podróż – podkreśla Arkadiusz Krupicz, założyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl. – Naszym zadaniem jest nie tylko dostarczenie ulubionego posiłku, ale także odpowiedzialność za to, że dostarczymy odbiorcy pozytywne doświadczenie oraz że dowieziemy zamówienie na czas. Aby to było możliwe, musimy się rozwijać i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów. W naszym Impact Raport chcieliśmy pokazać, jak działamy i gdzie w tym aspekcie zmierzamy – dodaje Krupicz.

Raport uwzględnia najważniejsze obszary obecności Pyszne.pl w Polsce:

  • pozycja rynkowa,
  • relacje z partnerami biznesowymi,
  • relacje z pracownikami,
  • relacje z konsumentami,
  • stanowisko/działania firmy związane z wpływem na środowisko naturalne.

Kluczowe informacje zawarte w raporcie

Platforma Pyszne.pl powstała w 2010 i rozwija się niezwykle dynamicznie, w 2017 osiągnęła milion zrealizowanych zamówień miesięcznie, a wg prognoz, do 2027 wartość ta kilkukrotnie wzrośnie. Obecnie wg danych Statista platforma posiada znaczący udział w rynku food delivery w Polsce, a liczba restauracji, z którymi współpracuje, sięga ponad 14 tys.

Pyszne.pl jest w stałym kontakcie z przedsiębiorcami prowadzącymi restauracje, doradza im i pomaga rozwiązywać problemy biznesowe. Misją platformy jest traktowanie restauratorów jak partnerów biznesowych i dzielenie się ekspercką wiedzą.

Platforma współpracuje obecnie z grupą ponad 1800 kurierek i kurierów, którym zapewnia odpowiednie wyposażenie i szkolenia.  Pyszne.pl wprowadziło własne zasady współpracy z pracownikami, uwzględniając kwestie prawne, bezpieczeństwa i benefitów pracowniczych.

Firma elektryfikuje własny transport, oferuje pracownikom dodatki za dojazdy transportem publicznym i rowerowym. Dbając o środowisko, do dyspozycji kurierek i kurierów przygotowała kilkaset wysokiej klasy rowerów i skuterów elektrycznych i stale zwiększa ich liczbę. Pyszne.pl wdraża również innowacyjne opakowania biodegradowalne oraz te pochodzące z recyclingu.

Platforma stale bada trendy żywieniowe i dostosowuje się na bieżąco do potrzeb konsumentów. W tym, wprowadzając w aplikacji zestaw informacji dotyczących różnych typów diet. Pyszne.pl wspiera i edukuje konsumentów w dokonywaniu „zielonych” wyborów żywieniowych, między innymi promując posiłki wegańskie, a także wspiera konsumentów swoimi rozwiązaniami w celu przeciwdziałania marnowaniu żywności. W realizacji tych działań pomagają nowe funkcjonalności aplikacji, umożliwiające odpowiednie filtrowanie oferty i zapoznanie się z radami dotyczącymi np. odpowiedniego przechowywania jedzenia.

Pełny Impact Raport jest dostępny na stronie www.pyszne.pl/zrownowazonyrozwoj/.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska