Ważne
    W weekend otwarcie ul. Suchej. Pojadą nią tylko taksówki i...

    W weekend otwarcie ul. Suchej. Pojadą nią tylko taksówki i autobusy

    AB, MK

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    W niedzielę zakończy się remont ulicy Suchej.

    W niedzielę zakończy się remont ulicy Suchej. ©Fot. Tomasz Ho£Od / Polska Press

    W niedzielę drogowcy otworzą po remoncie ulicę Suchą. Od 15 października pojadą nią jedynie autobusy MPK i taksówki. W przyszłości być może zostaną tam również wpuszczone samochody elektryczne z miejskiej wypożyczalni Vozilla.
    W niedzielę zakończy się remont ulicy Suchej.

    W niedzielę zakończy się remont ulicy Suchej. ©Fot. Tomasz Ho£Od / Polska Press

    Od niedzieli (października) ul. Sucha będzie wykorzystywana jedynie przez komunikację miejską, taksówki oraz pieszych.
    - Z typowej ulicy tranzytowej Sucha zmieni się w przyjazne miejsce, zwłaszcza dla podróżnych korzystających z różnego typu komunikacji zbiorowej - zaznacza Elżbieta Maciąg.

    Na Suchej na wysokości wyjścia z dworca PKP powstał zintegrowany węzeł przesiadkowy, na którym będą zatrzymywały się zarówno autobusy miejskie jak i regionalne.


    - Perony przystankowe będą wykonane w formie antyzatok, z wyspami dla osób wsiadających. Będzie to też komfortowe połączenie dworców PKP i PKS. Przy Joannitów od strony ul. Suchej działać będzie zatoka do krótkotrwałego postoju, tzw. kiss&ride - informuje Elżbieta Maciąg.

    Oznakowany zostanie także postój dla taksówek mieszczący się przy Suchej na wysokości tymczasowego dworca autobusowego.

    W niedzielę po ulicy Suchej, na odcinku od Borowskiej do Joannitów, wreszcie pojadą autobusy. Linie 110, 122, 125, 206, 240, 325, 900L, 900P i 910 wrócą na swoje stałe trasy przejazdu. Dodatkowo kursy linii nocnych 241, 243, 253, 246, 247, 248, 251, 257 będą jeździły w obu kierunkach od ulicy Swobodnej przez ulicę Suchą, Joannitów i Dyrekcyjną do węzła przesiadkowego "Petrusewicza". Autobusy będą zatrzymywały się na przystanku "Dworzec Autobusowy" przy ulicy Suchej.

    Niestety mimo iż drogowcy ostatnio zakończyli remont na Dyrekcyjnej, a w niedzielę zejdą z Suchej, to nie oznacza to końca remontów w rejonie Galerii Wroclavia. Jak poinformował nas Marek Szempliński ze spółki Wrocławskie Inwestycje, na 22 października zaplanowano remont ulicy Hubskiej. Oprócz nowego torowiska powstanie po jednym pasie ruchu dla kierowców w obie strony, chodniki, drogi rowerowe, oświetlenie i dwa przystanki wiedeńskie (z jezdnią podniesioną do wysokości chodnika) dla tramwajów jadących w kierunku centrum i przeciwnym.

    - W pierwszym etapie prace na Hubskiej nie obejmą skrzyżowań z Dyrekcyjną i Glinianą. Chodzi o to, by zmniejszyć utrudnienia w ruchu. Skrzyżowania zostaną przebudowane podczas przyszłorocznych wakacji - wyjaśnia nam Elżbieta Maciąg.

    ZOBACZ NA NASTĘPNEJ STRONIE: TRASY AUTOBUSÓW JADĄCYCH PRZEZ UL. SUCHĄ (OD 15 PAŹDZIERNIKA)

    Zobacz też: Galeria Wroclavia - budowa z lotu ptaka


    1 »

    Czytaj także

      Komentarze (35)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nadal zamknięta

      Aaatt (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      No i nie otworzyli

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Słoikom już dziękujemy niszczenie naszego miasta.

      Arek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Zastanawia mnie jakie IQ posiadają ci wszyscy co wpadają na tak głupie pomysły w urzędzie miejskim, do tego czy ci ludzie swoje wykształcenie kupili czy też zdobyli, ponieważ nie wierzę, że można...rozwiń całość

      Zastanawia mnie jakie IQ posiadają ci wszyscy co wpadają na tak głupie pomysły w urzędzie miejskim, do tego czy ci ludzie swoje wykształcenie kupili czy też zdobyli, ponieważ nie wierzę, że można propagować aż tak głupie pomysły tylko po to aby zakorkować Wrocław. Pamiętajcie człowiek ze wsi wyjedzie ale wieś z człowieka rzadko.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      x

      Pseudonim (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 5

      "Od niedzieli (października) ul. Sucha będzie wykorzystywana jedynie przez komunikację miejską, taksówki oraz pieszych. "
      Poważne pytanie: Czy ktoś wie, czy będzie można tam LEGALNIE przejechać na...rozwiń całość

      "Od niedzieli (października) ul. Sucha będzie wykorzystywana jedynie przez komunikację miejską, taksówki oraz pieszych. "
      Poważne pytanie: Czy ktoś wie, czy będzie można tam LEGALNIE przejechać na rowerze?zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a widziałeś rowerzystę nie łamiącego przepisów? WIęc jakie to ma znaczenie?

      asf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      ???


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      x

      Pseudonim (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      Wpis nieodpowiadający na moje pytanie. Dodatkowy przeszyty niepotrzebnym jadem.
      Powtórzę mimo to moje pytanie. Czy ktoś wie, czy w tym miejscu będzie DDR, czy też go tam nie będzie? Z góry...rozwiń całość

      Wpis nieodpowiadający na moje pytanie. Dodatkowy przeszyty niepotrzebnym jadem.
      Powtórzę mimo to moje pytanie. Czy ktoś wie, czy w tym miejscu będzie DDR, czy też go tam nie będzie? Z góry dziękuję za merytoryczne odpowiedzi. A nienawistników proszę o niepodpinanie się pod mój wpis. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      DDR nie, ale ROW tak

      Froczysław (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Powstanie tam Rowerowa Obwodnica Wroclavii...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zapytaj się czy będzie tam autostrada rowerancka?

      asc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      ???

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      He magistrat śmieszne

      Gs (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 3

      Tak kolejne idiotyzmy inżynierii ruchu. Gratuluję urzędasy tak skutecznego korkowania ulic. Efekt będzie taki ze jedną ulicą będzie zamknięta z urzędu a druga dyrekcyjna przez korki do galerii i...rozwiń całość

      Tak kolejne idiotyzmy inżynierii ruchu. Gratuluję urzędasy tak skutecznego korkowania ulic. Efekt będzie taki ze jedną ulicą będzie zamknięta z urzędu a druga dyrekcyjna przez korki do galerii i podróżnychie ten magistrat cały to jedna wielka pomyłka. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Cieszy mnie przyzerowa liczba komentarzy pod gniotami hejtującymi

      xfghb (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

      zmotoryzowanych mieszkańców. Już chyba wszyscy wiedzą, że roweranctwo to V kolumna działąjąca na zapotrzebowanie, a szofer i białokołnierzykowe ludziki zajmują się stworzeniem w centrum Wrocławia...rozwiń całość

      zmotoryzowanych mieszkańców. Już chyba wszyscy wiedzą, że roweranctwo to V kolumna działąjąca na zapotrzebowanie, a szofer i białokołnierzykowe ludziki zajmują się stworzeniem w centrum Wrocławia "CITY" dla najbogatszychi w tym celu wymyślają kolejne akcje (jak na krupniczej) aby pozbyć się mieszkańców używających aut. Warszawka znana jest z czyszczenia kamienic a wroclove z czyszczenia ulic, jak widać!!!!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      K+R

      Wroclawianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 5

      mozna by tam tez zrobic miejsce do szybkiego zrutu i odbioru podroznych dla zwyklych ludzi.
      W krakowie Kiss & Ride zajmuje mikroskopijna ilsc miejsca a jest mega pomocne.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A co z łącznikiem nad ulicą?

      Gruzendig (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 15 / 3

      Dlaczego nie połączono dworca PKP z dworcem PKS łącznikiem nad ulicą? Od jesieni do wiosny byłoby to bardzo przydatne.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      ... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 20

      To jest kwestia pewnej filozofii (zapewne wielu się to słowo nie spodoba). Od lat 60.-70. panowała (nie tylko w Polsce) "moda na samochód" i przekonanie że każdy może (a wręcz powinien) jeździć...rozwiń całość

      To jest kwestia pewnej filozofii (zapewne wielu się to słowo nie spodoba). Od lat 60.-70. panowała (nie tylko w Polsce) "moda na samochód" i przekonanie że każdy może (a wręcz powinien) jeździć swoim pojazdem. Wtedy w dużej mierze powstawały "miasta dla samochodów" a jacyś tam piesi niech sobie latają po kładkach. Od kilkunastu/dziesięciu lat już jednak wiemy jak zły był to pomysł (vide paradoks Braessa) i wraca się do koncepcji miast dla ludzi a nie dla samochodów - w tym komunikacji miejskiej, pierwszeństwa pieszych na wielu ulicach itp.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Miasto dla ludzi :D

      Wrocław Zalesie (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 3

      Czy filozofia miasta dla ludzi polega na tym, że piesi mają moknąć, marznąć i lawirować między tramwajami i taksówkami? A tymi samochodami to kto jeździ, swoją drogą? Jaką szkodą dla ludzi jest...rozwiń całość

      Czy filozofia miasta dla ludzi polega na tym, że piesi mają moknąć, marznąć i lawirować między tramwajami i taksówkami? A tymi samochodami to kto jeździ, swoją drogą? Jaką szkodą dla ludzi jest udostępnienie im bezkolizyjnego przejścia z dworca na (pseudo) dworzec?
      Pańskie myślenie jest bardzo płytkie i wyraźnie opiera się na powielaniu zasłyszanych hasełek i dogmatów. Użytkownikami samochodów są ludzie, często ci sami, którzy w te same miejsca wracają również pieszo. Miasto, w którym przemieszczanie się samochodami nie jest na siłę utrudniane jest bardziej proobywatelskie, niż miasto terroryzujące. Nie wiem czyj to paradoks, nie zabłysnę. Właściwie to proste i logiczne, nie paradoksalne. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Biedaku. Nie przesczepia ci juz mózgu ale niech dotrze

      asdc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

      do pustej pały, że w państwach komunistycznych była o wiele lepiej rozwinięta komunikacj amiejska niż na zachodzie właśnie dlatego,, że autek nie było. Oczywiście w latach 80. komunikacja prawie...rozwiń całość

      do pustej pały, że w państwach komunistycznych była o wiele lepiej rozwinięta komunikacj amiejska niż na zachodzie właśnie dlatego,, że autek nie było. Oczywiście w latach 80. komunikacja prawie nie działąłą ale wg solidaruchowego powiedzonka "im gorzej tym lepiej" można się domyśleć jak to dziaąłło na mieszkańców. Ha, ha, ha....zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Uwielbiam ten slogan

      ... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 4

      Miasto dla ludzi, nie dla samochodow. Jest tak samo durnowaty jak te wszystkie nowatorskie rozwiazania komunikacyjne. A kto to sa te samochody? To jakies potwory ktore polykaja ludzi i wypluwaja...rozwiń całość

      Miasto dla ludzi, nie dla samochodow. Jest tak samo durnowaty jak te wszystkie nowatorskie rozwiazania komunikacyjne. A kto to sa te samochody? To jakies potwory ktore polykaja ludzi i wypluwaja ich w roznych miejscach miasta by potem znow polknac i wypluc pod ich domem. Straszne sa te samochodyzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Logika oszołomów z wrocławskiego ratusza

      ja (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 44 / 5

      Stawiać w środku miasta gigantyczną galerię handlową z parkingiem na 2,5 tys aut, a potem zamykać wokół niej ulice. Czegoś takiego, to chyba sam Bareja by nie wymyślił.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ale jaja!

      Ale jaja! (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 4

      Ale jaja!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tepe dzidy

      Adolf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 32 / 4

      A czy nie mozna bylo jebnac tunelu pod sucha? Wykopac dol na 4m zabrtomowac u gory chodzili by piesi i autobusy by miLy przystanki a dolem zapierdzielaly by autka w strone hubskiej - przy okazji...rozwiń całość

      A czy nie mozna bylo jebnac tunelu pod sucha? Wykopac dol na 4m zabrtomowac u gory chodzili by piesi i autobusy by miLy przystanki a dolem zapierdzielaly by autka w strone hubskiej - przy okazji odciazylo by sie skrzyzowanie ze slezna i pulaskiegozwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie dlatego, że to by upłynniło ruch a budowa w centrum Wrocławia "CITY"

      aerf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      dla najbogatszych wymaga wyrugowania mieszkańców z wykorzystaniem regulacji, które będą mogli spełnić najbogatsi czyli wypożyczający autka elektryczne albo je posiadający (w bliskiej przyszłości...rozwiń całość

      dla najbogatszych wymaga wyrugowania mieszkańców z wykorzystaniem regulacji, które będą mogli spełnić najbogatsi czyli wypożyczający autka elektryczne albo je posiadający (w bliskiej przyszłości zapewne).zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Otóż to

      ja (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 26 / 3

      A tu dali pozwolenie na budowę gigantycznej galerii handlowej z parkingiem na 2,5 tys aut, a teraz zamykają wokół niej ulice i nie dają w zamian żadnej alternatywy. Pajace za to odpowiedzialni...rozwiń całość

      A tu dali pozwolenie na budowę gigantycznej galerii handlowej z parkingiem na 2,5 tys aut, a teraz zamykają wokół niej ulice i nie dają w zamian żadnej alternatywy. Pajace za to odpowiedzialni powinni dostać nominację do nagrody Darwina.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zamykają bo inaczej pewnie nie wypełniałby sie parking w tym gó....

      adfv (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      A jak autka tam nie będą parkować to nie będzie miała biznesjerka zarobku. Dlatego między innymi zamyka się okoliczne ulice i niszczy publiczne miejsca parkingowe.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ..... bo to źli ludzie są!

      wef (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

      !!!!

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecane

      Wideo