Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

IKEA: Klient bez maseczki nie zostanie obsłużony!

Katarzyna Zimna
Katarzyna Zimna
IKEA zapowiedziała, że klientów bez maseczek obsługiwać nie będzie
IKEA zapowiedziała, że klientów bez maseczek obsługiwać nie będzie Polska Press
Od soboty (27 lutego 2021 r.) obowiązują nowe obostrzenia związane z pandemią koronawirusa. Chodzi o obowiązek zasłaniania ust i nosa wyłącznie maseczką, a nie przyłbicą, chustą czy szalikiem. O jego rygorystycznym egzekwowaniu informują przedstawiciele sieci handlowych. Przeczytajcie poniżej.

W przyłbicy po meble? IKEA cię nie obsłuży

"Od dnia 27 lutego 2021 r. zakrywanie ust i nosa za pomocą maseczki jest na terenie IKEA obowiązkowe, a Klienci, którzy nie zastosują się do tego obowiązku, nie będą obsługiwani. (...) IKEA działa zawsze zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Wobec powyższego pracownik IKEA odmówi sprzedaży osobie, która nie stosuje się do ww. obowiązku. Działanie takie wynika z obowiązującego prawa, ale także podkreśla szacunek wobec zasad współżycia społecznego oraz odpowiedzialność za Klientów i pracowników IKEA" - czytamy w oświadczeniu, które wydali przedstawiciele sieci w Polsce.

Pełną treść oświadczenia IKEA znajdziecie tutaj: KLIK!

Podobne deklaracje składają inne sklepy

"Sieć działa zawsze w zgodzie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego i w oparciu o obowiązujące przepisy. (...) Zgodnie z nimi, nieprzestrzeganie obowiązku zasłaniania nosa i ust stanowi uzasadnioną przyczynę odmowy sprzedaży".
/Danuta Pawłowska, dyrektor działu BHP w Biedronce

"Stosując się do najnowszych wytycznych, pracownicy sklepów Lidl korzystają wyłącznie z maseczek lub z maseczek i przyłbic, jako dodatkowego środka ochrony. (...) Te same zalecenia dotyczą wszystkich klientów"
/Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska

"W przypadku niestosowania się klientów do obowiązku zasłaniania ust i nosa w miejscach publicznych, pracownicy sklepów otrzymali wytyczne z prośbą o uprzejmie zwracanie uwagi naszym klientom. W przypadku braku współpracy ze strony klienta, pracownik może poinformować o zdarzeniu Policję lub Straż Miejską"
/Dominika Juszczyk z Aldi

"W przypadkach, gdy klient w sposób zdecydowany odmawia założenia maseczki, współpracujemy z odpowiednimi służbami, w tym policją"
/Biuro Prasowe sieci Tesco

"Plakat przed wejściem do sklepu informuje o obowiązku zakrywania ust i nosa maseczką. Jeśli nie ma poprawnego zakrywania ust i nosa, klienci nie są obsługiwani"
/Dorota Patejko z Auchan

"Klientom, którzy są bez maseczek, a chcą dokonać zakupów w naszym sklepie, oferujemy bezpłatnie maseczki"
/Maksymilian Pawłowski z Leroy Merlin

Źródło: tvn24.pl/biznes

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska