Od otwarcia placu Orląt Lwowskich dla aut i tramwajów po wymianie nawierzchni i torowisk w ramach budowy linii Tramwajowo-Autobusowej na Nowy Dwór minęło już blisko pół roku, ale kierowcy nadal narzekają na uciążliwe bariery oddzielające od siebie pasy jezdni. Dodatkowym utrudnieniem przy pokonywaniu okolic Dworca Świebodzkiego jest brak sygnalizacji świetlnej.
Wrocław: Wkrótce skończą się problemy kierowców na pl. Orląt Lwowskich
Kierowcy przejeżdżający przez plac Orląt Lwowskich muszą się jeszcze uzbroić w cierpliwość, ale już niedługo problemy się skończą – usłyszeliśmy we Wrocławskich Inwestycjach, spółki odpowiedzialnej za budowę TAT.
- Aktualnie na placu Orląt Lwowskich trwają prace związane z instalacją sygnalizacji świetlnej wraz z urządzeniami sterującymi. Dlatego nadal konieczne jest pozostawienie separatorów w ramach organizacji ruchu zastępczego – mówi Bartosz Nowak z Wrocławskich Inwestycji. Jak przekonuje, to właśnie separatory na które tak narzekają kierowcy, poprawiają bezpieczeństwo na skrzyżowaniu. - Prace związane z sygnalizacją, czyli jej montaż i kalibrację, wykonawca planuje zakończyć w pierwszej połowie grudnia – zapowiada Nowak.
Trwa budowa trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór
Ruch na placu Orląt Lwowskich przywrócono w czerwcu. Prace wokół Dworca Świebodzkiego – będące pierwszym etapem budowy TAT – rozpoczęły się tam jesienią 2019 roku. Przed tygodniem podpisano umowy na kolejny etap tej inwestycji, na odcinku od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej.
Trasa Autobusowo Tramwajowa łącząca plac Orląt Lwowskich z Nowym Dworem ma powstać do 2023 roku. Mieszkańcy skorzystają z 15 par przystanków. Całkowita długość TAT to 7 km.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?