6 Weidera - hit czy kit? Jak ćwiczyć, żeby osiągnać efekty...

    6 Weidera - hit czy kit? Jak ćwiczyć, żeby osiągnać efekty (TRENING, TABELA, FILMY)

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    6 Weidera - jak ćwiczyć

    6 Weidera - jak ćwiczyć ©Piotr Warczak

    6 Weidera to dobry sposób na płaski brzuch? Na czym polega aerobiczna szóstka Weidera? Jak ćwiczyć, żeby osiągnąć efekty? Ile powtórzeń trzeba wykonać w poszczególne dni w 6 Weidera? Sprawdź sam! Podpowiadamy, jak przejśc przez 6 Weidera i jak wykonywać ćwiczenia. Zobacz też filmy specjalistów od 6 Weidera i internautów.
    6 Weidera - jak ćwiczyć

    6 Weidera - jak ćwiczyć ©Piotr Warczak

    6 Weidera, znana także jako A6W (aerobiczna szóstka Weidera), to dobry sposób na wzmocnienie mięśni brzucha. Każdy, kto nie jest urodzony sportowcem, a ma ochotę pozbyć się swojej oponki, może spróbować. Czy 6 Weidera naprawdę pomaga? Oczywiście, o ile tylko w niej wytrwasz! To dosyć ciężki zestaw ćwiczeń, który złamał niejednego. lecz również, a może przede wszystkim, wśród tych, którzy urodzonymi sportowcami nie są, ale doszli do wniosku, że coś z tą „oponką” trzeba wreszcie zrobić.

    6 Weidera - na czym polega, jak ćwiczyć
    Jak nazwa wskazuje, ćwiczeń w szóstce Weidera jest sześć. Na początku niby nic trudnego - bo pierwszego dnia musisz wykonać tylko 1 serię - czyli 6 ćwiczeń po 6 powtórzeń. Schody zaczynają się w dniach kolejnych - a każdego dnia poprzeczka się podnosi! Cykl treningowy trwa 42 dni i z każdym dniem zwiększa się jego trudność - w szóstym tygodniu robisz już na przykład 3 serie po 6 ćwiczeń, a każde ćwiczenie powtarzasz 24 razy.

    DzieńSeriaPowtórzenia
    116
    226
    326
    436
    536
    636
    738
    838
    938
    1038
    11310
    12310
    13310
    14310
    15312
    16312
    17312
    18312
    19314
    20314
    21314
    22314
    23316
    24316
    25316
    26316
    27318
    28318
    29318
    30318
    31320
    32320
    33320
    34320
    35322
    36322
    37322
    38322
    39324
    40324
    41324
    41324


    Szóstka Weidera - o czym pamiętać ćwicząc
    Ćwicząc 6 Weidera pamiętaj o tym, by wykonywać poszczególne elementy treningu bez przerw na rozluźnienie mięśni! Kluczowym momentem każdego ćwiczenia jest zatrzymanie ruchu na około 3 sekundy w chwili największego napięcia mięśni brzucha. Ćwiczenia wykonuje się na płaskim i twardym podłożu. Między seriami zalecany jest odpoczynek - powinien on trwać 3 minuty.

    ZOBACZ NA NASTĘPNEJ STRONIE: 6 Weidera - ĆWICZENIA KROK PO KROKU
    1 3 »

    Czytaj także

      Komentarze (2)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      jak

      mięśnie (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      tłuszczykiem oblane to i 6-ka nie pomoże :-(


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A

      A (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      NIe prawda pomoże , ale bedą schowane :)

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama