Teraz każdy abonent T-Mobile w Polsce, który w 2014 roku otrzymał pismo o zmianie warunków umowy, powinien otrzymać od sieci 65 złotych.
Przypomnijmy, że T-Mobile zadecydowało, że klienci korzystający z ofert "Rodzinna" albo przejdą do taryf "Jump" albo od 1 września 2014 roku będą płacić abonament wyższy o 5 zł co miesiąc.
Ten, kto nie zgadzał się na te warunki, miał prawo bez konsekwencji rozwiązać umowę. Uwaga, takim klientom również przysługuje rekompensata!
O TYM PISALIŚMY: T-Mobile podnosi ceny. Możesz rozwiązać umowę bez kary
- Każdy konsument dotknięty bezprawnym działaniem przedsiębiorcy podjął określoną decyzję rynkową: pozostał stroną umowy z operatorem i uiszcza wyższą opłatę abonamentową albo rozwiązał umowę z operatorem i zawarł nową umowę z innym dostawcą usług na odmiennych warunkach albo skorzystał z nowej oferty zaproponowanej przez operatora - mówi Łukasz Wroński, zastępca dyrektora Departamentu Ochrony Interesów Konsumentów w UOKiK. - W związku z tym, wyłącznie na skutek zakwestionowanych działań T-Mobile Polska, konsumentom została odebrana możliwość korzystania z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatora na warunkach jakie przewidywała zawarta umowa.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o decyzji:
UOKiK nałożył również na firmę T-Mobile karę w wysokości ponad 4,5 mln zł. Jeśli T-Mobile nie odwoła się do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, operator w ciągu 4 miesięcy będzie musiał wypłacić klientom rekompensaty.
Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?