Wnioski o dopisanie do spisu wyborców można składać do wtorku, 4 października, w Centrum Obsługi Mieszkańca przy ul. G. Zapolskiej 2/4 oraz Centrum Obsługi Mieszkańca pl. Nowy Targ 1/8 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:15.
We wniosku należy podać: nazwisko i imię (imiona), imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania wyborcy we Wrocławiu oraz adres zameldowania na pobyt stały a w przypadku braku zameldowania ostatni adres zameldowania na pobyt stały.
Kliknij tutaj, aby pobrać wniosek o dopisanie do spisu wyborców
Z kolei osoby zamieszkałe we Wrocławiu, które w dniu wyborów będą poza miastem, a chcą oddać głos, powinny odebrać zaświadczenie o prawie do głosowania. Uprawnia ono do oddania głosu w dowolnym lokalu wyborczym.
Zaświadczenie o prawie do głosowania wyborca odbiera osobiście za pokwitowaniem lub przez upoważnioną pisemnie osobę. W upoważnieniu wskazuje się imię (imiona) i nazwisko oraz numer PESEL wyborcy udzielającego upoważnienia.
Zaświadczenia o prawie do głosowania będą wydawane do piątku, 7 października 2011 r. ,w Centrum Obsługi Mieszkańca przy ul. G. Zapolskiej 2/4 oraz Centrum Obsługi Mieszkańca pl. Nowy Targ 1/8 od poniedziałku do piątko od 8:00 do 17:15
Kliknij tutaj, by pobrać wniosek o zaświadczenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?