Do latania z Wrocławia będą ich przekonywać spoty radiowe w lokalnych rozgłośniach, reklamy w gazetach, bannery w Internecie oraz billboardy. Ofensywa reklamowa ma pokazać m.in. mieszkańcom Brzegu, Wałbrzycha, Świdnicy, Lubina, Legnicy, a także Opola, Poznania, Leszna czy Zielonej Góry, że, dzięki nowoczesnej infrastrukturze, latanie ze stolicy Dolnego Śląska jest komfortowe i dostępne nie tylko dla wrocławian.
- Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy - w sezonie letnim - mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać - to tylko z Wrocławia - dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?