Niespokojny czas dla ponad 370 pracowników centrali Neonetu. Firma planuje grupowe zwolnienia, którymi zostanie objętych od 80 do 100 pracowników siedziby spółki. Zarząd tłumaczy zmiany restrukturyzacją, po której oczekuje się poprawy sytuacji przedsiębiorstwa.
Ci, którzy utracą pracę, mogą liczyć m.in. na zachowanie okresu wypowiedzenia, odprawy, wsparcie działu HR (tzw. program outplacement’owy) i listy referencyjne, a część z nich może nawet liczyć na pozostanie w strukturach GK NEONET. A co czeka pracowników likwidowanych sklepów stacjonarnych?
Dodatkowo w ramach podejmowanych działań realizowana jest likwidacja wybranych sklepów stacjonarnych w sieci NEONET. Taki proces już się rozpoczął i część sklepów została lub w najbliższych miesiącach zostanie zamknięta. Wszyscy pracownicy zamykanych sklepów stacjonarnych również objęci są programem wspierającym obejmującym m.in. gwarancję odprawy oraz program outplacement’owy - czytamy w oświadczeniu Zarządu Spółki Neonet S.A.
Mimo wprowadzanych zmian firma zapewnia, że proces restrukturyzacyjny nie wpłynie na trwające zakupy w sieci Neonet. Klienci przez cały czas mogą nabywać produkty w sklepach stacjonarnych oraz za pośrednictwem strony internetowej.
Choć nie unikniemy redukcji etatów i likwidacji wybranych sklepów w procesie restrukturyzacji, to nadal Neonet pozostanie jedną z największych firm w branży retail na rynku AGD/RTV/GSM/IT w Polsce. Sytuacja dla Klientów pozostaje bez zmian.
Pełne oświadczenie spółki znajdziecie tutaj >>
Zobacz też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?