Dotychczas, od połowy sierpnia, z powodu modernizacji torowiska na odcinku między skrzyżowaniem al. Hallera, ul. Grabiszyńskiej i Klecińskiej a nekropolią, tramwaje kursowały objazdami. Nieczynna z powodu remontu była pętla przy cmentarzu Grabiszyńskim, dlatego na trasy wysłano linię okresową tramwaju nr 75. Te wozy z pominięcie pętli przy cmentarzu woziły pasażerów po trasie zawieszonych linii - 5 i 20.
Pojazdy 75 po szynach z Księża Małego do FAT-u jeździły tak jak linia nr 5, a z FAT-u do pętli przy ul. Robotniczej po trasie 20. Do końca grudnia tramwajem (a jedynie autobusem zastępczym) nie można było dojechać też do Oporowa, z powodu remontu nie kursowały tam linie 4 i 11. Te wróciły na swoje trasy na początku stycznia. Cała inwestycja pochłonęła 9,8 mln zł. Miała się zakończyć 15 grudnia, lecz z powodu niesprzyjających warunków pogodowych i awarii sieci wodociągowej prace przedłużyły się o 6 tygodni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?