Nie ma już mostu Muchoborskiego. Został rozebrany (ZDJĘCIA)

    Nie ma już mostu Muchoborskiego. Został rozebrany (ZDJĘCIA)

    Zdjęcie autora materiału
    Weronika Skupin

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    .
    1/5
    przejdź do galerii

    . ©Pawel Relikowski / Polska Press

    Nie ma już mostu Muchoborskiego łączącego ul. Krzemieniecką i Ostrowskiego. Mieszkańcy czekają na nowy most. Ten dotychczasowy został zamknięty, a teraz jest już częściowo rozebrany. Do końca września ma tam powstać nowy most.
    Na remontowanym moście Muchoborskim wielkie zmiany. Zdemontowana została płyta pomostowa, nie ma możliwości przedostania się na drugi brzeg rzeki Ślęzy inaczej, niż znajdującą się obok kładką (robotnikom z kolei służą w tym celu tymczasowe rusztowania).

    Trwa rozbiórka kolejnych elementów mostów. Robotnicy usuwają także gruz pozostały z rozbiórki. Następnie będą szalowane i betonowane podstawy nowej przeprawy. Na nich zostanie zamontowana konstrukcja stalowa mostu.

    Prace, które prowadzi firma Intop Warszawa, zakończą się do 30 września. Niestety, przez całe wakacje okoliczni mieszkańcy poruszający się samochodami, mają problem z dojazdem do centrum. Ruch jest kierowany przez ul. Klecińską, Gądowiankę, ul. Strzegomską i Mińską oraz ul. Awicenny.

    OBJAZDY NA CZAS BUDOWY MOSTU
    Autobusy linii 107 i 319 w obu kierunkach kursują objazdem od ulicy Stanisławowskiej przez ulicę Ibn Siny Awicenny z pominięciem ulicy Krzemienieckiej, Ostrowskiego, Grabiszyńskiej i Solskiego.

    W dni wolne od pracy utrzymane jest kursowanie linii 319 w relacji na trasie FAT - Tyniecka - FAT przez ulicę Solskiego i Grabiszyńską.

    Autobusy linii 119 oraz kursy nocne linii 241 skierowane objazdem w obu kierunkach od ulicy Stanisławowskiej przez ulicę Ibn Siny Awicenny, Wiejską, Solskiego i Grabiszyńską do alei Hallera z pominięciem przystanków zlokalizowanych na ulicy Krzemienieckiej i Ostrowskiego.

    Obsługę komunikacyjną ulicy Krzemienieckiej zapewnia bezpłatny bus linii zastępczej 719, kursujący od skrzyżowania ulicy Krzemienieckiej i Końcowej do Ronda przy skrzyżowaniu ulicy Stanisławowskiej z ulicą Mińską.

    Jak mówi Michał Garstka z rady osiedla Muchobór Wielki, bywały nawet godzinne opóźnienia autobusów. – Gdy ktoś dojeżdżał na Nowy Dwór w 15 minut, teraz zajmuje mu to 40 min – mówi.

    Jak dodaje, jadąc na Nwy Dwór trzeba się przesiadać dwa razy. – Rada wnioskowała o przedłużenie linii 132 do ul. Krzemienieckiej, ale urzędnicy się nie zgodzili – opowiada radny.

    Czytaj także

      Komentarze (11)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wika, DKN!

      Ibn Laden Osama (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 5

      Czy to jest naprawdę tak ciężko napisać prawidłowo nazwę ulicy? Facet nazywał się Awicenna ibn Sina, to takie arabskie, wiesz? A może jak wychodzisz z biura polansować się kolejnym "reportażem" to...rozwiń całość

      Czy to jest naprawdę tak ciężko napisać prawidłowo nazwę ulicy? Facet nazywał się Awicenna ibn Sina, to takie arabskie, wiesz? A może jak wychodzisz z biura polansować się kolejnym "reportażem" to jesteś na ulicy Antoniego Świętego, na rogu z Wielkiego Kazimierza? Boh spasał, że Krupnicza nie nazywa się już Nowotki, bo i to byś pokręciła.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .....

      ..... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 2

      A może po prostu nazwa przystanku to "IBN Siny Avicenny" i stąd tez nazwa ulicy taka a nie inna??!
      A jak jesteś taki z******** to zapraszam na Świętego Antoniego z CV! może będziesz na lepszym...rozwiń całość

      A może po prostu nazwa przystanku to "IBN Siny Avicenny" i stąd tez nazwa ulicy taka a nie inna??!
      A jak jesteś taki z******** to zapraszam na Świętego Antoniego z CV! może będziesz na lepszym poziomie pisał REPORTAŻE! I nie zapomnij podpisać CZŁOWIEK IDEAŁ!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      też

      żle (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      pisane przez v


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jak ktoś się sili na światowość

      , (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

      to może pisać przez "v", zamiast po polski przez "w". Nie ma sprawy.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sprawnie im poszło

      tgo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 2

      Rozebrali w 2-3 tyg a na chociebuskiej ile to już trwa wymiana tego mostku ??


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      na

      ul.Chociebuskiej (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 2

      to wiadukt a nie most!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Rafał tam dorabia po godzinach

      Technik Maliniak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 1

      I wszyscy czekaja do wieczora, az zacznie "zarzadzac". A bez niego ani rusz.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tory

      kierowca (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 4

      Torowisko na przejezdzie tez za jednym zamachem naprawia ?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      koordynacja

      Krzy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 1

      W Polsce to ciężko o koordynację prac. Zapewne tory będą naprawiane jak most zostanie oddany do użytku :-) To tak aby zachować ciągłość utrudnień.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Taki ustrój

      Oświecony (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      Nawierzchnia, zarówno torowa jak i drogowa, na przejazdach kolejowych w Polsce jest własnością PKP PLK (zasadniczo). W szczególności utrzymanie nawierzchni jezdni na przejazdach należy do PKP....rozwiń całość

      Nawierzchnia, zarówno torowa jak i drogowa, na przejazdach kolejowych w Polsce jest własnością PKP PLK (zasadniczo). W szczególności utrzymanie nawierzchni jezdni na przejazdach należy do PKP. Jakby ZDIUM wydał na to pieniądze, to już czeka ustawa o dyscyplinie finansów i zarzut niegospodarności. Jak wiadomo PKP to jest państwo w państwie więc zapomnijcie o koordynacji robót pomiędzy terenem należącym do gminy i terenem należącym do PKP itp. "państwowymi" jednostkami, podlegającymi pod Warszawę.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama