Co się zmieniło po remoncie? Starą, poniemiecką kostkę brukową zastąpił asfaltowy dywan. Na odcinku od Nabycińskiej do Robotniczej kierowcy zyskali po dwa pasy ruchu w obu kierunkach. Wcześniej w tym miejscu były zwężenia do jednego pasa i często dochodziło do nerwowych sytuacji.
To jednak nie koniec remontu. - Wykonawca ma jeszcze do zrobienia trochę prac wykończeniowych. Między innymi przy chodnikach i krawężnikach - wyjaśnia Marek Szempliński, rzecznik Wrocławskich Inwestycji. Dodaje, że po ich zakończeniu, ruszą odbiory techniczne. Spółka planuje, by prace zostały zakończone na przełomie kwietnia i maja.
Na dokończenie wciąż czeka stumetrowy odcinek Podwala od ul. Łąkowej do Sądowej. Brakuje tam 40-centymetrowego pasa asfaltu między torami a jezdnią. Robotnicy musieli tam ułożyć betonową belkę, która usztywniła torowisko. By nie utrudniać ruchu, prace mają trwać nocami, albo w weekendy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?