System ma działać początkowo na 10 skrzyżowaniach:
-Piłsudskiego/Stawowa
-Borowska/Swobodna
-Kamienna/Hubska
-Borowska/Gliniana
-Dyrekcyjna/Borowska
-Piłsudskiego/Zielińskiego
-Armii Krajowej/Bardzka
-Świeradowska/Orzechowa
-Świeradowska/Bardzka
-Bardzka/Krynicka) .
Ale okazuje się, że przez 35 dni system będzie się musiał "kalibrować", czyli zgrywać. Takie są warunki umowy. Oznacza to, że przez ponad miesiąc, zarówno kierowcy, jak i pasażerowie komunikacji miejskiej, mogą mieć problemy.
W założeniu ma być tak, że ITS będzie włączał zielone światło wozom Tramwaju Plus: kosztem samochodów, autobusów i zwykłych wagonów.
- System ma się sam uczyć - mówi Ewa Mazur, rzeczniczka prasowa Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.
Można założyć (znając wrocławskie realia drogowe) że szybko mu się to nie uda.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?