Tak będzie wyglądała Aleja Wielkiej Wyspy [DOKŁADNE PLANY]

    Tak będzie wyglądała Aleja Wielkiej Wyspy [DOKŁADNE PLANY]

    mal, mg

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Tak będzie wyglądała Aleja Wielkiej Wyspy [DOKŁADNE PLANY]
    Spod Praktiera na Krakowskiej do zoo w trzy minuty, a na Stadion Olimpijski - w pięć? Tak będzie już w 2021 roku. Nie ma już przeszkód, by rozpocząć budowę Alei Wielkiej Wyspy, czyli drogi łączącej aleję Armii Krajowej z ulicą Olszewskiego na Biskupinie oraz Dembowskiego i Mickiewicza na Sępolnie. Najprawdopodobniej jeszcze w tym roku miasto ogłosi przetarg na tę inwestycję. Prezentujemy dokładny przebieg trasy.
    Tak będzie wyglądała Aleja Wielkiej Wyspy [DOKŁADNE PLANY]
    Aleja Wielkiej Wyspy - na razie jeden pas
    Aleja Wielkiej Wyspy ma mieć 3,8 km długości. Urzędnicy ostatecznie zdecydowali, że na razie będzie miała jedną jezdnię (choć w przyszłości będzie można dobudować drugą). Na prawie całej długości droga ma mieć jeden pas ruchu w każdym kierunku. Wyjątkiem będą okolice skrzyżowań, gdzie powstaną dodatkowe pasy do skrętów. Dwa pasy ruchu w każdym kierunku mają powstać także na odcinku między ulicą Olszewskiego i Dembowskiego. W planach jest też przebudowa ulicy 9 Maja na Sępolnie.
    Wiadukt nad ulicą Krakowską zostanie rozbudowany, powstaną też nowe wiadukty nad ul. Wilczą, Międzyrzecką i Wittiga. Wybudowana zostanie też kładka dla pieszych nad ul. 9 Maja.

    Kliknij niżej i zobacz, jak będą wyglądały poszczególne odcinki drogi i skrzyżowania:
    Skrzyżowanie z Aleją Armii Krajowej i ul. Krakowską
    Most nad Odrą
    Skrzyżowanie z ulicą Olszewskiego
    Skrzyżowanie z ulicą Dembowskiego
    Przebudowana ulica 9 Maja
    Skrzyżowanie z ulicą Mickiewicza i Paderewskiego
    Ścieżki rowerowe i chodniki



    1 3 4 5 ... 8 »

    Czytaj także

      Komentarze (193)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Aleja Wielkiej wyspy i most na Odrze to bardzo dobra inwestycja

      Danuta Sz. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      Z ogromną radością dowiaduję się, że oczekiwany przez dziesiątki lat we Wrocławiu most na Odrze powstanie i połączy istotne rejony miasta. Korki codzienne mają szansę się rozładowywać i całe...rozwiń całość

      Z ogromną radością dowiaduję się, że oczekiwany przez dziesiątki lat we Wrocławiu most na Odrze powstanie i połączy istotne rejony miasta. Korki codzienne mają szansę się rozładowywać i całe dzielnice wschodnie inaczej się będą komunikowały. To bardzo przemyślana i przyszłościowa inwestycja. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A będzie droga dla rolkarzy?

      Tee (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 7

      Czy będzie droga dla rolkarzy. Kobilet z wózkiem i biegaczy bo maraton musi gdzies biec w 2021 roku..

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Na północ proszę

      Marek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 6

      Od dawien dawna przyjął się zwyczaj przedstawiania map w ten sposób, że północ jest na górze. Ostatnio zasady tej nie przestrzega GW, co powoduje słabą czytelnośc map. Ogarnijcie się i przedstawcie...rozwiń całość

      Od dawien dawna przyjął się zwyczaj przedstawiania map w ten sposób, że północ jest na górze. Ostatnio zasady tej nie przestrzega GW, co powoduje słabą czytelnośc map. Ogarnijcie się i przedstawcie te mapy w normalny sposób.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      "Spod Praktiera na Krakowskiej do zoo w trzy minuty"

      Zgłoś naruszenie treści / 20 / 7

      Kłamstwo. Nie ma Praktikera na Krakowskiej.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jeszcze jest.

      Raf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 8

      Budynek nie wyburzony, a właściciel w nazwie nadal praktiker.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Praktiker2

      Ewa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 4

      Jeszcze jest, ale tylko szyld na budynku. Będzie tam Leroy Merlin.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Praktiker

      Mieszkaniec (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 8

      A niby gdzie?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Praktiker1

      Mieszkanka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 6

      We Wrocławiu nie ma już Praktikera. Na ul. Krakowskiej pozostał po nim tylko szyld. W tym miejscu za niedługo ma być Leroy Merlin.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      9Maja

      rutkos (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 8

      Jak 9Maja ślepa!? Czyli Ja jadąc Kosynierów z biblioteki i chce dojechać do Partyzantów na shuii baru, będę musiał jechać przez pl.Grunwaldzli czy pętle na Sępolnie, jeśli chcecie wybudować drogę...rozwiń całość

      Jak 9Maja ślepa!? Czyli Ja jadąc Kosynierów z biblioteki i chce dojechać do Partyzantów na shuii baru, będę musiał jechać przez pl.Grunwaldzli czy pętle na Sępolnie, jeśli chcecie wybudować drogę to porozmawiajcie z mieszkańcami zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Będziesz musiał się przejść

      buk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 5

      powiedz mi lepiej jak karetka będzie wyjeżdżała z 9 Maja

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      9Maja

      rutkos (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 6

      Jak 9Maja ślepa!? Czyli Ja jadąc Kosynierów z biblioteki i chce dojechać do Partyzantów na shuii baru, będę musiał jechać przez pl.Grunwaldzli czy pętle na Sępolnie, jeśli chcecie wybudować drogę...rozwiń całość

      Jak 9Maja ślepa!? Czyli Ja jadąc Kosynierów z biblioteki i chce dojechać do Partyzantów na shuii baru, będę musiał jechać przez pl.Grunwaldzli czy pętle na Sępolnie, jeśli chcecie wybudować drogę to porozmawiajcie z mieszkańcami zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trochę to dziwne, wyjazd z 9 Maja tylko w prawo,

      uk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 7

      a zawrócić żeby jechać w stronę miasta, gdzie? Na pętli tramwajowej, czy na Swojczycach? Na Mickiewicza nie możliwości zawrócenia.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Rachunek ekonomiczny po wrocławsku.

      oko (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 17 / 9

      Po co ta droga? Potem specjaliści z Wrocławskiej Szkoły Inżynierii Ruchu, będą musieli obmyślać kolejne sposoby spowolnienia ruchu. Na przykład, wielopasmowe drogi dla rowerów, śluzy, bus-pasy,...rozwiń całość

      Po co ta droga? Potem specjaliści z Wrocławskiej Szkoły Inżynierii Ruchu, będą musieli obmyślać kolejne sposoby spowolnienia ruchu. Na przykład, wielopasmowe drogi dla rowerów, śluzy, bus-pasy, sygnalizacja świetlna co 70 metrów, tworząca czerwoną falę, zwężenia, mnogość znaków zakazu, nakazu, ograniczenia, itd , itp. Realizacja ich pomysłów to będą dodatkowe koszty, ponoszone po to, aby nie dało sie tą drogą jeździć. A, tak nie ma drogi, nie ma ruchu i jest 100% spowolnienie. I to zupełnie bez kosztów. Widać jasno , że nie istnienie tej drogi daje wymierne korzyści. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Narzekania, narzekania

      Lech (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 22 / 9

      Jeszcze jednej łopaty nikt nie wbił, a już po polsku! Same narzekania, nikt nie widzi ani jednego pozytywu, wszystko źle, źle i źle. I tak wciąż o wszystkim!!!! Opamiętajcie się!!! Nikt nikomu nic...rozwiń całość

      Jeszcze jednej łopaty nikt nie wbił, a już po polsku! Same narzekania, nikt nie widzi ani jednego pozytywu, wszystko źle, źle i źle. I tak wciąż o wszystkim!!!! Opamiętajcie się!!! Nikt nikomu nic nie każe, zasuwajcie przez Grunwald, tam na Was czekają!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Oczywista oczywistość

      61 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 8

      Tak jak nikt nie kazał budować podwójnych przystanków na liniach gdzie jedzie jeden albo dwa tramwaje. Ani zamalowywać połowy ulicy na czerwono, czy chociażby przebudowywać przejście tylko po to...rozwiń całość

      Tak jak nikt nie kazał budować podwójnych przystanków na liniach gdzie jedzie jeden albo dwa tramwaje. Ani zamalowywać połowy ulicy na czerwono, czy chociażby przebudowywać przejście tylko po to aby teraz zatrudnić jakąś osobę do zbierania wody w przejściu. A te bzdurnie wydane dziesiątki milionów polepszyłyby byt tysiącom Wrocławian tam gdzie trzeba zbudować nowe drogi z kanalizacją nie tylko deszczową czy wyremontować walące się na ulice balkony albo zrobić coś innego pożytecznego.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Most

      qqqq (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 46 / 10

      Most trzeba wybudować szeroki na dwie jezdnie. Droga na początek może mieć po jednym pasie. Niemcy most Grunwaldzki w XXwieku wybudowali na cztery pasy. My w XXI wybudujemy most dla rowerów.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      rower

      troll jaskiniowy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 6

      jak wiadomo rower jest jednym z dwóch środków komunikacji miejskiej we wrocku ulubionych przez sołtysa pierwszy to Toyot( urzędu miasta ) a 2 to właśnie rower i jemu wszystkie drogi się...rozwiń całość

      jak wiadomo rower jest jednym z dwóch środków komunikacji miejskiej we wrocku ulubionych przez sołtysa pierwszy to Toyot( urzędu miasta ) a 2 to właśnie rower i jemu wszystkie drogi się podporządkowuje tak i ten most widmozwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Skończmy z wiarą w samochód!

      rocez (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 32

      Gratuluje wiary w komunikację samochodową. Akurat w cywilizowanym świecie w XXI, zbudowano by most tramwajowo - rowerowo- autobusowy, bez dopuszczenia samochodów. Znacznie więcej ludzi by można...rozwiń całość

      Gratuluje wiary w komunikację samochodową. Akurat w cywilizowanym świecie w XXI, zbudowano by most tramwajowo - rowerowo- autobusowy, bez dopuszczenia samochodów. Znacznie więcej ludzi by można przewieźć. Cztery pasy spowodowały by tylko dodatkowe korki. Przy tej ilości samochodów na mieszkańca, jedyny dylemat jest taki gdzie będzie korek. Bo nie da się go uniknąć. Inwestycja jest droga i zabiera pieniądze na inwestycje w sprawny transport publiczny.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Skończmy z wiarą w rower

      61 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 8

      Nic ani nikt nie zastąpi samochodu. Inną sprawą jest kwestia czym będzie napędzany ale to już do tej dyskusji nie należy. Bo np. bzdurą jest sugerowanie rozwoju sieci tramwajowej w momencie kiedy...rozwiń całość

      Nic ani nikt nie zastąpi samochodu. Inną sprawą jest kwestia czym będzie napędzany ale to już do tej dyskusji nie należy. Bo np. bzdurą jest sugerowanie rozwoju sieci tramwajowej w momencie kiedy miasta zaczynają eksploatować autobusy elektryczne.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tylko samochody

      ddd (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 13

      "Akurat w cywilizowanym świecie w XXI, zbudowano by most tramwajowo - rowerowo- autobusowy,"

      kompletna bzdura. samochodów nic nie zastąpi. chcesz sobie jezdzić w smrodzie, to twój problem.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Polecamy

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Weekend z Frankensteinem – 24-26 sierpnia 2017

      Weekend z Frankensteinem – 24-26 sierpnia 2017

      Gry On Line - Zagraj Reklama