Wypadek tramwaju i dwóch aut na Traugutta

    Wypadek tramwaju i dwóch aut na Traugutta

    MAL, JJ

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wypadek tramwaju i dwóch aut na Traugutta
    1/14
    przejdź do galerii

    ©Jarosław Jakubczak

    ‪Wypadek tramwaju linii 3 na ul. Traugutta. W pobliżu przystanku Plac Zgody (przy szpitalu) tramwaj jadący w kierunku Księża Małego zderzył się z dwoma samochodami. Torowisko było zablokowane przez kilkadziesiąt minut.
    Do wypadku doszło ok. godz. 15.45. Tramwaj uderzył najpierw w stojącego przed nim volkswagena, który następnie wjechał w tył peugeota. Poszkodowane zostały trzy osoby. Kierujące autami kobiety oraz małe dziecko, pasażer volkswagena.

    Jak ustalił nasz reporter, motorniczy tramwaju tłumaczył, że nie wyhamował, bo wpadł w poślizg na mokrym torowisku.

    Torowisko było zablokowane przez kilkadziesiąt minut. Tramwaje linii 3 i 5 jechały tylko do placu Społecznego. Z przystanku przy PZU, obok Galerii Dominikańskiej, kursował autobus zastępczy.

    Czytaj także

      Komentarze (49)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wydzielić trasy tramwajowe

      kamila (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      należy w całym mieście oddzielić trasy tramwajów od ruchu ulicznego. Byłby to równocześnie pas dla autobusów. A samochodom wystarczy 1 pas ruchu. A jak nie to niech się pasażerowie w mieście...rozwiń całość

      należy w całym mieście oddzielić trasy tramwajów od ruchu ulicznego. Byłby to równocześnie pas dla autobusów. A samochodom wystarczy 1 pas ruchu. A jak nie to niech się pasażerowie w mieście przesiadają do tramwajów. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jest prosta recepta na to

      Motornietzschy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Wystarczy przeprogramować sygnalizację. Najlepiej w system sprzed wprowadzeniem ITS. Tramwaj ruszając z wróbla dojeżdża do pl zgody zapchanym autami stojącymi już na czerwonym. Wystarczy opóźnić...rozwiń całość

      Wystarczy przeprogramować sygnalizację. Najlepiej w system sprzed wprowadzeniem ITS. Tramwaj ruszając z wróbla dojeżdża do pl zgody zapchanym autami stojącymi już na czerwonym. Wystarczy opóźnić tam cykl zielonego światła o kilkanaście sekund i tramwaj dojeżdża do przystanku wolnego od samochodów, obsługuje przystanek i po chwili otrzymuje światło na dalszą jazdę. Proste jak jeb... hmmm, no jak cep kuwa!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Rozwiazania propozycje!

      Marcin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Mieszkam w pobliżu i tramwaje często stoją tu w korkach. Powodem jest sygnalizacja na skrzyżowaniu Traugutta z Kościuszki i Krakowską i generowanie przed nią sporych potoków aut. Tego typu wypadek...rozwiń całość

      Mieszkam w pobliżu i tramwaje często stoją tu w korkach. Powodem jest sygnalizacja na skrzyżowaniu Traugutta z Kościuszki i Krakowską i generowanie przed nią sporych potoków aut. Tego typu wypadek wydarzył się tu po raz pierwszy, do tej pory były to kolizje aut albo kolizje po poślizgach. Niewątpliwie dobrym rozwiązaniem dla tramwajów było by tu całkowite wydzielenie torowiska by nie stały w korkach. Samochody wówczas tłoczyły by się na jednym pasie ruchu. I tu jest problem, jak rozwiązać sprawę samochodów by też nie stały w korkach a poruszały się płynnie. Po pierwsze-można zbudować tunel dla nich pod jezdnia a górą tylko dla tramwajów i dojazdy do posesji. Taki był plan z ulicą Pułaskiego. Po drugie, można zrobić ulicę Traugutta jednokierunkową. W stronę Krakowskiej puscic ruch przez poszerzoną Pułaskiego, następnie samochody skręcały by w również jednokierunkową Komuny Paryskiej i dalej przez Kościuszki jechały by na Krakowską. Można również zbudować obwodnicę od Pulaskiego wzdłuż torów kolejowych w stronę Krakowskiej, albo najbardziej fantastyczne rozwiązanie to budowa nowej trasy pod rzeką Olawą w formie tunelu. To najdroższe ale najmniej uciążliwe!
      Faktem jest, że ruch tu będzie narastał, trzeba stworzyć sprawną komunikację tramwajową i połączyć nią aż z Siechnicami by wielu kierowców przesiadło się właśnie na tramwaj i zmniejszył się przez to ruch samochodowy. Coś kiedyś z moich propozycji musi być wybrane!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      O oznakowaniu i komunikacji miejskiej.

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 2

      Wśród komentarzy przewala się stwierdzenie, że torowisko w miejscu zdarzenia jest "wydzielone".
      Jak widać po zdjęciach... nie jest.
      Torowisko, aby można było o nim powiedzieć, że jest...rozwiń całość

      Wśród komentarzy przewala się stwierdzenie, że torowisko w miejscu zdarzenia jest "wydzielone".
      Jak widać po zdjęciach... nie jest.
      Torowisko, aby można było o nim powiedzieć, że jest wyznaczone, powinno być odseparowane od pasa dla samochodów linią ciągłą jak również oznaczone odpowiednimi znakami pionowymi. Tam nie ma ani jednych, ani drugich.

      Od kilku lat wprowadza się w tym mieście terror. Jest stała nagonka na ludzi poruszających się prywatnymi samochodami. Co z resztą widać po wypowiedziach niektórych z tutaj zgromadzonych.
      Komunikacja miejska niestety nie spełnia stawianych przed nim wymogów.
      Składy w wielu przypadkach są przepełnione. Są częste opóźnienia. Ich stan pod względem technicznym jak i czystości, pomimo co raz to większych starań, nadal zostawia wiele do życzenia.

      Winą za opóźnienia są obarczeni kierowcy samochodów. Po części zgodzę się z tym bo są jednostki, które za "kółko" nie powinny wsiadać.
      Niestety to co najbardziej generuje korki to sygnalizacja świetlna oraz wprowadzony kilka lat temu "system transportu" o którym ciężko powiedzieć, że jest inteligentny.

      W wielu przypadkach to on utrudnia przejazd, a co za tym idzie, generuje korki.
      Wydzielenie pasów dla KM też przynosi sporo strat bo są miejsca, gdzie natężenie ruchu jest niewielkie, nawet w godzinach szczytu, a są miejsca, gdzie aż się prosi, by jednak były po te dwa pasy dla samochodów.
      10 lat wstecz takiej tragedii nie było. Przejeżdżało się w miarę swobodnie... zarówno KM jak i samochodem.
      Wrocław to nie Warszawa czy Poznań, gdzie można uszczkną odrobinę miejsca dla jednego, bez wielkiej szkody dla drugiego.
      Wrocław to też nie jest Amsterdam, Londyn czy Berlin.

      Może zamiast tej chorej nagonki jaką tworzy "miasto" zacznijmy szanować siebie na drodze.
      Współżyjmy a nie, za przeproszeniem, pie***my siebie na wzajem w d**ę.

      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Proszę zwóci

      Fire (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Bardzo ciekawy komentarz. Proszę jednak pamiętać, że "10 lat wstecz takiej tragedii nie było. Przejeżdżało się w miarę swobodnie...", bo było wiele mniej aut na drogach. Od 1989r. ich liczba w...rozwiń całość

      Bardzo ciekawy komentarz. Proszę jednak pamiętać, że "10 lat wstecz takiej tragedii nie było. Przejeżdżało się w miarę swobodnie...", bo było wiele mniej aut na drogach. Od 1989r. ich liczba w Polsce wzrosła pięciokrotnie, a parę lat temu przekroczyliśmy europejską średnią. Infrastruktura nie ma szans nadążyć.
      Wrocław jest w fazie silnej suburbanizacji, budowania na potęgę na obrzeżach miasta, na Klecinie, Ołtaszynie czy Stabłowicach. Deweloperzy stawiają bloki tam, gdzie taniej, nie dbając o infrastrukturę, zrzucając jej budowę na miasto, nie myśląc o komunikacji miejskiej. Trzeba więc się spodziewać, że ruch samochodowy będzie narastał.
      Swoją drogą proszę zwrócić uwagę, jak dziurawa jest tkanka miejska, ile jest wolnych działek, niezagospodarowanych terenów. Dociąganie pod granice miasta wielkiej infrastruktury jest poniekąd nieekonomiczne, gdy w jej biegu są kilometrowe przerwy bez przyłączy.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Natężenie ruchu niewielkie?

      --- (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 5

      Tylko wiesz, że tramwaj nie przewozi jednego pasażera, a dziesiątki? Za to Wrocław należy do niechlubnej czołówki pod względem NAJMNIEJSZEJ długości wydzielanych pasów autobusowych i tramwajowych w...rozwiń całość

      Tylko wiesz, że tramwaj nie przewozi jednego pasażera, a dziesiątki? Za to Wrocław należy do niechlubnej czołówki pod względem NAJMNIEJSZEJ długości wydzielanych pasów autobusowych i tramwajowych w Polsce.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .

      . (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      A co to wnosi? Ot pusta statystyka. Tak na prawdę liczą się możliwości, a w tak zwartej zabudowie jaka jest we Wrocławiu, pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

      W Magistracie zachłysnęli się wielką...rozwiń całość

      A co to wnosi? Ot pusta statystyka. Tak na prawdę liczą się możliwości, a w tak zwartej zabudowie jaka jest we Wrocławiu, pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

      W Magistracie zachłysnęli się wielką europą, a zapomnieli, że są w Polsce. Tu jest bieda, tu są inne warunki, inny klimat i inne potrzeby. A oni na ślepo wciskają ludziom "europejskie" rozwiązania komunikacyjne. Gdyby jeszcze rozwiązania były zapożyczane kompleksowo, to by było dobrze.

      Gadają o Berlinie, że można centrum zamknąć dla starych aut. Szkoda tylko, że w Berlinie mają metro i super komunikację zbiorową. Gadają o Holandii, że niby rowery są najlepszym sposobem na korki. W holenderskim klimacie i kulturze pracy może tak, ale nie w Polsce, gdzie większą część roku jest zimno i deszczowo, Polak pracuje jak niewolnik 24h/dobę, a do pokonania są dziesiątki kilometrów. Smaczku dodaje przydział przedszkola dla dzieciaków na drugim końcu miasta. Wycieczka rowerkiem? Odradzam. Tak jest z każdym pomysłem oświeconych urzędników, wizjonerów, wydawaczy unijnych pieniędzy. Buduje się, a później martwi. Szkoda, że trzeba to będzie z naszych podatków utrzymywać. Brak rozsądku. Tyle.

      Komunikacja mieska we Wrocławiu? To jedna wielka KPINA. Kto był na zachodzie europy ten wie do czego nieudolnie aspiruje miasto. Realne? Przy obecnej kadrze w urzędach? Nie sądzę!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dla wszystkich nieuków!

      Łukasz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 11

      Kodeks Drogowy Art. 16. Pkt. 6. Kierujący pojazdem znajdującym się na części jezdni, po której jeżdżą pojazdy szynowe, jest obowiązany ustąpić miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi szynowemu....rozwiń całość

      Kodeks Drogowy Art. 16. Pkt. 6. Kierujący pojazdem znajdującym się na części jezdni, po której jeżdżą pojazdy szynowe, jest obowiązany ustąpić miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi szynowemu.
      Dziękuję za uwagę.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nieuk...

      xyz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      A widzisz różnicę pomiędzy nadjeżdżającym a "jadącym za" w tym samym kierunku? Czy wiesz kiedy jest mowa o nadjeżdżającym pojeździe? Zanim zaczniesz głos podnosić i od nieuków wyzywać postaraj się...rozwiń całość

      A widzisz różnicę pomiędzy nadjeżdżającym a "jadącym za" w tym samym kierunku? Czy wiesz kiedy jest mowa o nadjeżdżającym pojeździe? Zanim zaczniesz głos podnosić i od nieuków wyzywać postaraj się ogarnąć sztukę czytania ze zrozumieniem. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Do znawcy kodeksu RD

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

      Powyższy przepis został wprowadzony aby przeciwdziałać sytuacjom gdy na "drodze" tramwaju, znajduje się pojazd który skręca, albo nawraca, a nie porusza się w tym samym kierunku.

      Artykuł ów...rozwiń całość

      Powyższy przepis został wprowadzony aby przeciwdziałać sytuacjom gdy na "drodze" tramwaju, znajduje się pojazd który skręca, albo nawraca, a nie porusza się w tym samym kierunku.

      Artykuł ów dotyczy miejsc takich jak lewo-skręt na Piłsudskiego w stronę pl. Muzealnego, albo też al. Kromera w kierunku Marino, tuż za skrzyzowaniem, gdzie tramwaje zjeżdżają na pętlę.

      Gdyby ów przepis obowiązywał w taki sposób jak go interpretujesz to zbytecznym byłoby wydzielanie pasów dla tramwajów.

      Zanim zaczniesz się wymądrzać, zastanów się dwa razy.
      Proszę bardzo. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Do Gościa

      Breslauer (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Przepis jest prosty, jasny i klarowny - nie ma w nim mowy o żadnych warunkach. Twoja interpretacja tegoż przepisu troszeczkę kuleje.
      W niewielu miastach tramwaje stoją w korkach tak jak we...rozwiń całość

      Przepis jest prosty, jasny i klarowny - nie ma w nim mowy o żadnych warunkach. Twoja interpretacja tegoż przepisu troszeczkę kuleje.
      W niewielu miastach tramwaje stoją w korkach tak jak we Wrocławiu. Komunikacja Miejska powinna mieć priorytet - a jeśli mówi to małżeństwo posiadające dwa samochody świetnie zdające sobie sprawę, że nie wszędzie trzeba dupę wozić czterema kółkami, to tak jest :Pzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Klarowność przepisów

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Problem polega na interpretacji powyższego przepisu.

      Jak już w innym komentarzu wspomniałem ( trudno jest mi o tej porze wyłuskać odnośnik... odszukasz go pod postem o tytule "o to to!") w...rozwiń całość

      Problem polega na interpretacji powyższego przepisu.

      Jak już w innym komentarzu wspomniałem ( trudno jest mi o tej porze wyłuskać odnośnik... odszukasz go pod postem o tytule "o to to!") w skrócie: na Traugutta, na wysokości pl. Zgody, pojazdy szynowe jak i kołowe, poruszają się tym samym pasem i to w tym samym kierunku.
      Owszem, komunikacja powinna mieć priorytet, ale są miejsca w Wrocławiu, gdzie wprowadzenie wyższości KM nad pojazdem kołowym, spowoduje więcej problemów niż to warte. Co z tego, że wytyczy się pas tylko dla tramwajów na Traugutta, skoro to doprowadzi do paraliżu już i tak korkującego się pl. Społecznego, K. Wielkiego i mostu Grunwaldzkiego.

      I nie pisze tego jako małżonek czy też posiadacz dwóch ( bądź więcej) samochodów bo ani jednym, ani drugim nie jestem.

      Wprowadzenie priorytetów dla komunikacji miejskiej powinno się odbyć gdy kierowcom będzie zapewniona inna możliwośc, alternatywa.
      Póki co, komunikacja miejska, w takiej formie jaką niestety się nam teraz wmusza, niestety ale nie stanowi rozwiązania. Nie jest udogodnieniem.

      Miasto traktuje obywateli jak dzieci. Daje parę zabawek bo jak inaczej można nazwać Skody, Moderusy i Pesy??
      Dają piaskownicę pełną ograniczeń, wyznaczonych stref i rzecz "bawta się" tylko patrząc jak sakaczemy sobie do gardeł i się kłócimy.

      Tak nie powinno być, ale skoro jest, to przynajmniej "bawmy" się razem, w poszanowaniu drugiej strony... bez względu po której my aktualnie się znajdujemy.

      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      komunikaja miejska sama w sobie jest

      alternatywą (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      dla kierowców.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      O to to!

      Piękny przepis! (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 7

      Policja powinna zrobić akcję i zacząć egzekwować ten paragraf! Szybko by się buraki nauczyły jeździć!
      Co do samego zdarzenia, na miejscu motorniczego nalegałbym policjantów o ukaranie...rozwiń całość

      Policja powinna zrobić akcję i zacząć egzekwować ten paragraf! Szybko by się buraki nauczyły jeździć!
      Co do samego zdarzenia, na miejscu motorniczego nalegałbym policjantów o ukaranie współuczestników zdarzenia na podstawie przetoczonego przez Ciebie artykułu - w końcu są współwinni, a jak nie, to do sądu! Przynajmniej koleś by premię uratował ;)zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ja

      Ja (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Po pierwsze to była wina tramwaju a nie osoby która kierowała autem bo ta osoba która była w aucie jeszcze nie ruszyła z miejsca a tramwaj się ruszył i trafił w tył auta wiec kogo to wina ? A po...rozwiń całość

      Po pierwsze to była wina tramwaju a nie osoby która kierowała autem bo ta osoba która była w aucie jeszcze nie ruszyła z miejsca a tramwaj się ruszył i trafił w tył auta wiec kogo to wina ? A po drugie nie wie pan/ i jak to było na prawdę!! Ps. W aucie była moja mama pozdrawiam zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zastosowanie powyższego przepisu

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/wypadki/a/wypadek-z-udzialem-tramwaju-na-sienkiewicza-zdjecia,9426133/

      Oto przykład gdzie ma zastosowanie wspominany przez was przepis.
      Pojazd marki...rozwiń całość

      http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/wypadki/a/wypadek-z-udzialem-tramwaju-na-sienkiewicza-zdjecia,9426133/

      Oto przykład gdzie ma zastosowanie wspominany przez was przepis.
      Pojazd marki volvo, poruszając się fakt faktem, swoim pasem, będąc na wysokości przystanku tramwajowego, zachować szczególną ostrożność i przepuścić pojazd szynowy w myśl właśnie tego artykułu co z resztą potwierdzają to znaki A-21 "tramwaj" oraz T-8 informujący o miejscu gdzie ruch samochodowy zostaje skierowany na torowisko.
      Ergo... pojazd szynowy ma pierwszeństwo przed samochodem.

      Natomiast w przypadku ul Traugutta na wysokości pl. Zgody, ruch samochodowy jak i tramwajowy odbywa się tym samym pasem.
      Wymaganie, by w tym miejscu, pojazd kołowy, na siłę ustępował miejsca pojazdowi szynowemu, godzi w fundamentalne postanowienie kodeksu RD:

      Rozdział 1 Art. 3.

      1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga – szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      O, to to!

      Piękny przepis! (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Policja powinna zrobić akcję i zacząć egzekwować ten paragraf! Szybko by się buraki nauczyły jeździć!
      Co do samego zdarzenia, na miejscu motorniczego nalegałbym policjantów o ukaranie...rozwiń całość

      Policja powinna zrobić akcję i zacząć egzekwować ten paragraf! Szybko by się buraki nauczyły jeździć!
      Co do samego zdarzenia, na miejscu motorniczego nalegałbym policjantów o ukaranie współuczestników zdarzenia na podstawie przetoczonego przez Ciebie artykułu - w końcu są współwinni, a jak nie, to do sądu! Przynajmniej koleś by premię uratował ;)zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      KIEDYŚ BYŁEM NIEZŁYM MOTORNICZYM, ALE TERAZ JESTEM NICZYM

      MUNDEK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

      Czasem lubię ostro się zeszmacić
      Ledwo trzymam się na nogach
      Lubię wtedy leżeć na chodniku
      I popatrzeć w oczy Boga
      Nie zapiewam ci o Ameryce
      Nie podkułem sobie butów
      Nie wiem czego dziś się...rozwiń całość

      Czasem lubię ostro się zeszmacić
      Ledwo trzymam się na nogach
      Lubię wtedy leżeć na chodniku
      I popatrzeć w oczy Boga
      Nie zapiewam ci o Ameryce
      Nie podkułem sobie butów
      Nie wiem czego dziś się słucha
      Nienawidzę modnych ciuchówzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Byłam tam

      Megi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Wszyscy staliśmy w korku. Stałam druga za tramwajem. W korku wiadomo: jedynka, hamulec, jedynka, hamulec. Delikatnie ruszyliśmy, ale tramwaj nagle stanął. I tak chwilę stał. Włączył awaryjne. Gdy...rozwiń całość

      Wszyscy staliśmy w korku. Stałam druga za tramwajem. W korku wiadomo: jedynka, hamulec, jedynka, hamulec. Delikatnie ruszyliśmy, ale tramwaj nagle stanął. I tak chwilę stał. Włączył awaryjne. Gdy go omijałam prawym pasem widziałam, że jest dzwon. Nie podważam teorii Pana motorniczego, jednak uważam, że albo się zagapił nazwyczajnie( gdyż to nie była prędkość, aby nie wyhamować ze względu na śliską nawierzchnie), albo był przekonany, że wszyscy ruszą w miarę jednostajnie. A być może jakiś kierowca miał jeszcze raz. No i efekt domina. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Słyszałem...

      Wrocławiak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      Słyszałem o tym wypadku, jak jechałem 107. :) Mieli problem ze znalezieniem "AWARYJNEGO". :)
      Jak się jeździ z przodu, to się słyszy różne komunikaty dyspozytorów. :)
      O tych 3-ch osobach też...rozwiń całość

      Słyszałem o tym wypadku, jak jechałem 107. :) Mieli problem ze znalezieniem "AWARYJNEGO". :)
      Jak się jeździ z przodu, to się słyszy różne komunikaty dyspozytorów. :)
      O tych 3-ch osobach też słyszałem i bardzo byłem ciekaw, czy będzie tu o tym coś napisane. :)zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zastanawiające...???

      M. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      Bardzo jestem ciekawa czy ktoras z tych ochoczo komentujacych i jak widac nie posiadajacych wlasnego zycia osob, byla przy tym zdarzeniu..?!?!?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      !!!!

      M (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 6

      po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy stwierdzam, że niektórzy nie powinni mieć dostępu do internetu i prawa głosu... Jeżeli kogoś tam nie było to po co doprawia głupie ideologie.

      po pierwsze...rozwiń całość

      po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy stwierdzam, że niektórzy nie powinni mieć dostępu do internetu i prawa głosu... Jeżeli kogoś tam nie było to po co doprawia głupie ideologie.

      po pierwsze na ul. Traugutta nie ma specjalnie wydzielonego pasa dla tramwajów samochody mogą jechać na dwóch pasach.

      Po drugie samochody stały (więc nikt się przed tramwaj nie wpychał) bo był korek i czerwone światło, a motorniczy nie dostosował prędkości i nie wyhamował

      Po trzecie wiem to bo tam byłam i spędziłam kilka godzin na pogotowiu przez ten wypadek.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      prawda

      mrs (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      no i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama