Organizatorami konferencji SelectUSA są Biuro Radcy Handlowego Ambasady Amerykańskiej oraz Amerykańska Izba Handlowa.
SelectUSA Poland odbywa się w ramach programu SelectUSA stworzonego przez U.S. Department of Commerce.
Spotkanie ma na celu przybliżenie polskim przedsiębiorcom przepisów prawnych, zasad funkcjonowania bankowości, podatków, ceł i wiz, które mogą pomóc w działalności na rynku amerykańskim. Będzie także okazja do przedstawienia organizacji, które służą pomocą w działalności w USA.
Spotkania odbędą się: 16 kwietnia we Wrocławiu, w godz. 8.30 do 13.30 (ul. Świdnicka 8B) oraz 17 kwietnia w Warszawie.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Warunkiem wzięcia udziału w konferencji jest przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: [email protected] z informacją:
Warszawa czy Wrocław - w którym spotkaniu chcą Państwo uczestniczyć? Należy podać także imię i nazwisko, stanowisko, nazwę firmy, numer telefonu oraz adres e-mail. Po zaakceptowaniu zgłoszenia zainteresowani otrzymają wiadomość z potwierdzeniem uczestnictwa, będącą warunkiem udziału. Ilość miejsc ograniczona.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?