Mowa o pierwszym odcinku TAT, między pl. Orląt Lwowskich i ul. Smolecką, otwartym w czerwcu 2021 roku. Mimo że cała trasa zbudowana jest z nawierzchni betonowej, wcale nie jest gładka jak stół. Przy krawężnikach, po nawet niewielkich opadach deszczu, tworzą się kałuże. Dodatkowo widać liczne pęknięcia nawierzchni oraz ich naprawę silikonową substancją.
- Ten odcinek nadal jest na gwarancji. Mamy różne sygnały, zgłaszamy je do wykonawcy. Wiemy o tych pęknięciach. Naprawy TAT są wykonywane na bieżąco, w ramach gwarancji, na koszt wykonawcy – mówi Bartosz Nowak, rzecznik prasowy Wrocławskich Inwestycji.
Wyjaśnia, że coś co przypomina z wyglądu silikon, w rzeczywistości jest specjalną substancją pracującą.
- To specjalna masa wykończeniowa, która spełnia wiele funkcji i zadań. Uszczelnia, tłumi drgania i zabezpiecza – tłumaczy Bartosz Nowak.
Pierwszy odcinek TAT, czyli od pl. Orląt Lwowskich do ul. Śrubowej i Wrocławskiego Parku Przemysłowego kosztował około 94 mln zł. Wykonawcą był Pro-Tra Building. Prace obejmowały przebudowę m.in. pl. Orląt Lwowskich i ul. Nabycińskiej, budowę pięciu przystanków, wiaduktu nad ul. Smolecką, 2-kilometrowego torowiska, dróg dla rowerów i chodników.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?