Stacje Statoil w Polsce zmienią w najbliższych miesiącach nazwę na Circle K. Zmiana marki rozpocznie się na polskim rynku 11 maja br. i obejmie całą sieć Statoil, która liczy 350 stacji paliw. Obiekt pilotażowy w Opolu działa już pod nową marką.

Proces zmiany marki ze Statoil na Circle K rozpocznie się oficjalnie 11 maja br. w Warszawie i obejmie kolejno wszystkie stacje paliw w stolicy. Stacja paliw przy ul. Sosnkowskiego 18 w Opolu została wybrana jako stacja pilotażowa i działa już pod marką Circle K. Prace na obiekcie pilotażowym obejmowały zmianę znaków na elewacji sklepu, wiacie, myjni oraz na znakach cenowych. Prace te zostały zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

- Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię). Proces zmiany marki w Polsce potrwa około roku – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.

Circle K jest dziś największą marką firmy Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”). We wrześniu 2015 r. firma ogłosiła decyzję o konsolidacji portfela swoich marek detalicznych pod jedną globalną marką Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe marki: Mac’s®, Kangaroo Express oraz Statoil.

Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Personel stacji Circle K w Opolu pozostaje ten sam; nie zmienia się ani asortyment sklepu, ani oferta paliw.

Obejrzyj wideo:

Polskie mięso podbija światowe rynki. Ale Polaków trzeba namawiać do jego jedzenia. Dlaczego?