8 listopada w Warszawie podczas 6. edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirowali do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego w Polsce i na świecie. Wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych – nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Seminaria – Multikino Złote Tarasy

Pierwsza część Imagination Day to seminaria prowadzone przez międzynarodowych gości. Przez ludzi z wizją i pasją: dyrektorów kreatywnych wiodących agencji, prelegentów międzynarodowych festiwali reklamowych oraz indywidualnych twórców i artystów z dziedzin okołoreklamowych, takich jak: technologia, digital, muzyka, film, fotografia. Będą to : Alex Lewis, Director of Strategy / BBDO EMEA, Sam Ball, Creative Director / M&C SAATCHI, Bradley G Munkowitz, Sonia Szóstak, Brice Portolano, Claudia Helming, założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions – João Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów!


Prelegenci podczas seminariów opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami, które z nich wynieśli.

Pokaz reklam – wybrane kina sieci Multikino

Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się Pokaz Cannes Lions. Jest to niepowtarzalna okazja obejrzenia najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Prezentowane filmy wyznaczają standardy, pokazują trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. „Cannes w pigułce” będzie można obejrzeć, jak co roku, w sieci kin Multikino, w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen.
Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy. Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. To reklamy lepsze od filmów.

Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl