Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy franczyzowej.

Marka Max Kuchnie istnieje na rynku od 2013 roku i została stworzona przez rodzinną firmę „Galicja Tomaszek”. W ciągu zaledwie 3 lat do sieci przyłączyło się ponad 300 salonów mebli kuchennych z całej Polski. To sukces, za którego plecami stoją rodzinne wartości.

kuchnie - Chcąc utrzymać wysoki poziom oferowanych usług, starannie dobieramy studia, które przystępują do sieci Max Kuchnie.

Dbamy o partnerów, a oni doceniają nasze pomysły. Dzięki temu w przeciągu kilku lat udało nam się nawiązać współpracę z tak dużą liczbą studiów mebli kuchennych i nie zamierzamy na tym poprzestać – mówi Ewa Tomaszek, założycielka sieci Max Kuchnie.

Każdy salon należący do sieci ma dostęp do indywidualnych ofert związanych ze sprzętem AGD, może także liczyć na reklamę w ogólnopolskiej prasie i telewizji oraz wsparcie marketingowe. Zyskuje także dostęp do nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, profesjonalne szkolenia oraz opiekę dedykowanego przedstawiciela handlowego. Ten regularnie odwiedza studio, przedstawiając aktualną ofertę handlową, przygotowując promocję i dostarczając materiały reklamowe (materiały POS, katalogi, magazyny MK, itp.). Jest też osobą, która pomaga rozwiązać bieżące problemy, przygotować ciekawą ekspozycję w salonie, a także wspiera studia podczas licznych wydarzeń branżowych, takich jak: targi, dni otwarte czy otwarcia nowych punktów.

Dla właścicieli sieci Max Kuchnie najważniejsze jest, aby każde studio spełniało wymogi, które pozwalają zachować wysokie standardy sieci.- Od lat powtarzam, że w biznesie najważniejsi są ludzie. To od nich zależy kierunek rozwoju sieci. Stawiamy na szkolenia naszych franczyzobiorców, organizujemy ich wyjazdy na targi, gdzie poznają najnowsze trendy i dzięki temu mogą poszerzać swoją wiedzę, a także zwiększać kwalifikacje. To oni budują ofertę sieci Max Kuchnie, dlatego ich rozwój jest jednocześnie rozwojem całej firmy – dodaje Ewa Tomaszek.

Ponadto, każde studio, które chce przynależeć do sieci musi posiadać atrakcyjną lokalizację, świadczyć kompleksowe usługi oraz odpowiednio przygotować lokal, dbając o oszyldowanie zgodne ze standardami sieci. Współpracę z siecią Max Kuchnie rozpoczyna szkolenie wstępne, dzięki któremu partner poznaje dokładnie funkcjonowanie firmy, warunki współpracy, korzyści przynależności do sieci oraz standardy obsługi klientów. Szkolenia okresowe natomiast, dotyczą ofert producenckich oraz mechanizmów handlowych obowiązujących w sieci. Takie szkolenia odbywają się również online poprzez platformę PESonline i są dodawane na platformę regularnie – mniej więcej raz w miesiącu i dostępne przez cały rok. Mogą z nich korzystać zarówno przedstawiciele handlowi, jak również właściciele i pracownicy salonów, należących do sieci Max Kuchnie.

kuchnie - Dzięki przynależności do sieci Max Kuchnie zyskujemy dostęp do produktów dedykowanych wyłącznie członkom sieci. Tym głównie wyróżniamy się spośród innych polskich studiów mebli. Doceniam ciągły rozwój sieci, innowacyjne pomysły oraz ciekawe rozwiązania dotyczące głównie marketingowego i handlowego wsparcia studiów Max Kuchnie – przyznaje Anna Bukowska, właścicielka studia Meble Bukowska, należącego do sieci Max Kuchnie.

- Zasięg naszej sieci wciąż wzrasta. Zależy nam na tym, by każdy, niezależnie od tego, jaką część naszego kraju zamieszkuje, mógł w dowolnej chwili udać się do najbliższego mu studia i wraz ze specjalistami zaprojektować i urządzić wymarzoną kuchnię. Wciąż stawiamy sobie nowe cele, które konsekwentnie realizujemy – zapewnia Ewa Tomaszek.