Od 18 lutego br. klienci PGE Obrót S.A. z woj. podlaskiego będą mogli korzystać z Call Center. Usługa ma im zapewnić szybki dostęp do niezbędnych informacji bez konieczności odwiedzania Biur Obsługi Klienta.

Klienci z pozostałych  województw (mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego). w których energię dostarcza  gospodarstwom domowym głównie ta spółka, będą do końca 2013 r. sukcesywnie włączani do systemu, aby mieć tak samo łatwy, telefoniczny dostęp do Call Center. Do tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy energii z woj. łódzkiego.

Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające.
– Nowy system sprawi, że do Call Center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes PGE Obrót S.A.

Dostępność to tylko jedno z udogodnień.

Firma zapewnia, że system będzie „inteligentny”. Obsada konsultantów zostanie dostosowana do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby móc do niej oddzwonić.

Wdrożenie tego systemu traktujemy jako projekt priorytetowy. Dotąd Klienci z naszego rynku historycznego, czyli obszaru, na którym Spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu: Call Center – mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Klienci, którzy dziś załatwiają swoje sprawy w Biurach Obsługi Klienta, będą mogli telefonicznie poprosić np. o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami. Numery dostepne dla Call Center to np. 85 740 57 84, 85 740 57 82 i 85 740 57 83.