Firma Nespresso w czartek, 23 kwietnia oficjalnie otwiera swój butik we Wrocławiu. Chcąc przywitać mieszkańców miasta, organizuje atrakcje w ramach otwartych stref w pobliżu rynku. Szwajcarska marka Nespresso to producent i jeden z liderów w produkcji najwyższej jakości kawy.

Wrocławski butik Nespresso, mieszczący się  w pasażu historycznego Hotelu Monopol należy do najwyższej klasy lokali  i łączy w sobie przytulną atmosferę kawiarni, galerię sztuki, a także salon sprzedaży. Powierzchnia handlowa butiku to ponad 175 mkw. W butiku klienci będą nie tylko mogli kupić kawę, ekspresy i akcesoria do jej parzenia, ale także odkryć nowe aromaty ponad 20 mieszanek kaw z całego świata.
Butik Nespresso to idealne miejsce zarówno na spotkanie biznesowe, jak i przerwę na „małą czarną” w centrum miasta, oraz dodatkowo w historycznej lokalizacji.

W ramach oficjalnego otwarcia firma zorganizowała dla mieszkańców Wrocławia szereg atrakcji w specjalnie przygotowanych strefach zlokalizowanych na Placu Solnym i na ulicy Świdnickiej.

24 kwietnia w dedykowanych strefach degustacji będzie można nie tylko skosztować kawy Nespresso i porozmawiać z baristami, lecz także m.in.

wsiąść do samochodu rodem z filmu Wielki Gatsby i zaczerpnąć historii miasta. W strefach – oprócz baristów - będą obecni także animatorzy, którzy opowiedzą gościom o czasach rozkwitu Wrocławia. Wszystko to przy filiżance kawy, jakiej tylko goście zapragną – od ulubionego espresso George’a Clooney’a po delikatne cappuccino.

Wstęp do stref jest bezpłatny.

Strefy Nespresso:
- Pl. Solny
- ul. Świdnicka
godz. 10.00-20.00

 

***

Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w 62 krajach
i zatrudnia  ponad 10.500 pracowników. W 2014 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 400 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nestle-nespresso.com. W ciągu najbliższych 3-4 lat w związku z dynamicznym rozwojem firmy, Nespresso planuje otworzyć butiki w największych miastach w naszym kraju.
W sumie w około 60 krajach, w których obecne jest Nespresso, działa ok. 330 takich lokali

Źródło: Materiały Prasowe