Tesco sprzedaje skorupiaki, by przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym.

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej między Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec?  - pyta " The Telegraph", na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam, że homary już od jakiegoś czasu sprzedaje w Wielkiej Brytanii Lidl i Aldi.  Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. -  czytamy na www.dlahandlu.pl.

Zobacz też: Polak zachwycił Anglików wpisem o ciężkim losie w Wielkiej Brytanii. Wpis robi furorę

Źródło: The Telegraph, dlahandlu.pl