Polski przedsiębiorąca ma wiele spraw do załatwienia, często musi zrobić kilka rzeczy w jednym czasie. Wiele rozmów z naszymi Klientami pokazało nam, jak ważna jest dla nich sprawna i efektywna obsługa, dzięki niej mogą oszczędzić czas i zająć się sprawami dotyczącymi działalności firmy.

Orange wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i usprawnia standard obsługi Klientów biznesowych w salonach oraz na infolinii.

Postawiliśmy na skuteczność, profesjonalizm doradców, sprawną obsługę, tak aby nasi klienci biznesowi czuli się wyjątkowo

Nasz standard obsługi Klientów, to szereg wyjątkowych przywilejów, na które mogą liczyć przedsiębiorcy.

Powołaliśmy specjalna grupę najlepszych sprzedawców, dedykowanych do obsługi Klientów biznesowych i nadaliśmy im rolę Biznes Ekspertów, znają historię firmy Klienta, z którą współpracuje. Wie, z jakich usług korzysta i jakie usługi i pakiety będą korzystne oraz mogą usprawnić działanie firmy.

Obecnie 230 Biznes Ekspertów obsługuje naszych Klientów w naszych najlepszych salonach - Centrach Orange.

Wiemy, że prowadzenie firmy wiąże się z ciągłym brakiem czasu. Chcielibyśmy, żeby klienci poczuli się wyjątkowo i w Orange. Klienci biznesowi mogą umówić się na spotkanie z Biznes Ekspertem w salonie na konkretną godzinę, robią to za pomocą strony www. To duża wygoda i oszczędność czasu dla Klientów, a Biznes Ekspert może przygotować się do spotkania, na którym przedstawi konkretną ofertę.

Ale nie tylko salony zmieniły swój standard obsługi, nasza infolinia 9/10 spraw rozwiązuje przy pierwszym kontakcie, a jeśli załatwienie sprawy wymaga czasu– nasz konsultant podaje precyzyjną datę zakończenia.