Nagrody stanowią najważniejszą motywację do wzięcia udziału w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Jednak wymagania co do nagród są tak wysokie i różnorodne, że ich spełnienie wydawać się może niemożliwością. Na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu – karty przedpłacone.


Wyobraź sobie katalog nagród, który zadowoli wszystkich kontrahentów. Taki, który spełni nawet najbardziej wygórowane oczekiwania, który będzie spersonalizowany i elastyczny. Dodatkowo nie obciąży Cię nadmierną logistyką, sprawi, że nagrody będą zawsze dostępne, a Ty nie będziesz musiał posiadać nawet jednego magazynu na ich przechowywanie. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Te wszystkie możliwości oferują karty przedpłacone Edenred.

Atrakcyjna nagroda, czyli jaka?

Karty przedpłacone Edenred są nowoczesnym katalogiem nagród, który znakomicie sprawdzi się w działaniach lojalizujących. Aktywizacja uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży jest coraz trudniejsza. Przede wszystkim ze względu na ogromną popularność różnorodnych programów. Dlatego też aby Twój program zakończył się sukcesem musisz nie tylko zadbać o interesujący mechanizm, ale przede wszystkim zaoferować atrakcyjną nagrodę. Najbardziej pożądana zaś jest taka gratyfikacja, o której kształcie zadecyduje sam zwycięzca. To właśnie umożliwiają karty premiowe.

Obdarowany nimi uczestnik może samodzielnie, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu wybrać nagrodę, która spełni jego oczekiwania. Karty posiadają długi termin ważności, dzięki czemu wystarczy wydać je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży, a następnie jedynie zasilać różnymi kwotami i z różną częstotliwością, w zależności od aktywności uczestnika.

Karty przedpłacone spełniają jeszcze jeden, niezwykle istotny element niezbędny do tego by nagroda mogła zostać uznana za atrakcyjną. Uczestnicy programów oczekują natychmiastowej gratyfikacji za wysiłek włożony w program. Na tę potrzebę karty premiowe odpowiadają jak żadne inne nagrody.

Korzyści dla uczestnika, ale i dla organizatora

Przedpłacone karty są niezwykle elastyczne, dzięki czemu można dopasowywać je do każdego programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je personalizować zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Choć z zasady karty premiowe są akceptowalne na całym świecie, (w tym także w sklepach internetowych), to na życzenie klienta Edenred może przygotować dedykowane karty, z akceptacją możliwą tylko w jednej lub kilku wybranych branżach, np. punktów sprzedaży klienta czy jego partnera biznesowego. Również kwoty na karcie, będące nagrodą, można swobodnie różnicować oraz zarządzać katalogiem nagród w prosty sposób.

Uczestnik również swoją nagrodę ma pod stałą kontrolą. Na bieżąco może sprawdzać stan swoich środków na karcie oraz historię transakcji w aplikacji mobilnej. Dzięki czemu wie jaki pułap osiągnął, za co został nagrodzony i jakiej wysokości środkami nadal dysponuje.

Lojalność doceniana na całym świecie

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z marką Global Rewards® dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.

O Edenred

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów. Edenred w Polsce dostarcza rozwiązania oparte na kartach przedpłaconych w trzech kategoriach: motywacja pracowników, lojalność w biznesie oraz zarządzanie wydatkami firm.