Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

500po500, czyli nowy projekt Ślęzy Wrocław [ZDJĘCIA]

RED.
1 Klub Sportowy Ślęza Wrocław rusza z nowym pomysłem na zbudowanie budżetu. 500po500 to odpowiedź na sytuację na rynku marketingu sportowego w Polsce. Koszykarki Ślęzy przyciągają na trybuny wielu kibiców, akademie dziecięce, dzięki modzie na pierwszy zespół, rosną w siłę. Medialność i rozpoznawalność klubu jest coraz większa, a mimo to brak jest nadal sponsora tytularnego. Jednak klub nie poddaje się i wyszedł z nowym, świeżym pomysłem skierowanym do wszystkich firm z Wrocławia i regionu.

- 500 firm po 500 złotych miesięcznie to może i odważny pomysł, ale do tego typu działań zdążyliśmy już wszystkich przyzwyczaić. Choćby akcja z siedmioma tysiącami piłek dla małych wrocławian czy coroczna Gala Talentów w iście oscarowym stylu. Nie da się jednak rozwijać klubu czy akademii dziecięcych bez dobrego motoru napędowego, jakim jest pierwsza drużyna. Idąc dalej, nie ma co myśleć o rozwoju tej pierwszej drużyny bez strategicznego sponsora. Mogliśmy się poddać, załamać ręce i płakać, że się nie da. Ale za dużo włożyliśmy w ten klub pracy, emocji. Wiemy, ile nas kosztowało odbudowanie Ślęzy sportowo i marketingowo, i po ludzku serce by nam pękło, gdybyśmy nie spróbowali jakoś inaczej zbudować finansowanie dla klubu. Skoro zadanie pozyskania dużego sponsora okazało się tak arcytrudne, to trzeba było znaleźć inne rozwiązanie. Naszym zamierzeniem było stworzenie pomysłu, który „chwyci”, będzie ciekawy, fajny i - co najważniejsze - inny niż wszystkie dotychczasowe - mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław. Celem Ślęzy jest pozyskanie 500 firm, które każdego miesiąca, począwszy od lipca, wniosą do budżetu klubu po 500 złotych. A co za to? Coś absolutnie unikatowego.

Na koszulce za 500 zł!
Ślęza chce umieścić nazwy wszystkich partnerów programu 500po500 na koszulce meczowej w sezonie 2018/2019. Jak? - Chcemy, by nasza koszulka meczowa w przyszłym sezonie wyglądała wyjątkowo. W grafice w poddruku planujemy stworzyć mozaikę, na którą złożą się nazwy wszystkich firm uczestniczących w programie. Podobnie zrobimy z klubowym autokarem – dodaje prezes Ślęzy. Potencjalni partnerzy klubu otrzymają wiele dodatkowych świadczeń reklamowych, w tym choćby umieszczenie logotypu na stronie internetowej klubu czy uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach biznesowych grona partnerów (z udziałem koszykarek Ślęzy).

Czy to możliwe?
- 500 firm w trzy miesiące to może i szalone, ale czemu miałoby się nie udać? Ślęza staje się coraz bardziej modna we Wrocławiu. Pomysł jest niebanalny i po prostu fajny. Mamy mnóstwo świetnych ludzi wokół klubu, trenerów, rodziców. Każdy z nas na pewno dołoży cegiełkę do tego, żeby nam się udało ten szalony pomysł zakończyć sukcesem. To oprócz wymiaru czysto biznesowego może być świetna zabawa i dowód na to, że Ślęza to klub wrocławian i dla wrocławian. Każdy, kto dołączy do projektu, staje się jednym z 500 głównych sponsorów klubu. I to mi się niesamowicie podoba - tłumaczy Katarzyna Ziobro-Franczak.

Jak dołączyć do projektu?
Przystąpić do 500po500 można już dziś. W ramach podpisanej umowy partnerskiej, nowy partner zobowiązuje się do wpłat 500 złotych miesięcznie przez rok. Umowa wchodzi w życie 1 lipca, a więc kilka dni przed zgłoszeniem drużyny do rozgrywek Energa Basket Ligi Kobiet.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska