- Nie mam dostępu do pieniędzy, bo wykonane przelewy zaksięgowano dwukrotnie - alarmuje nas Czytelnik Damian.
Informacje o podwójnym zaksięgowaniu przelewów mogą zobaczyć klienci, którym uda się zalogować na konto. Jednak później czeka ich niemiła niespodzianka. Z powodu podwójnego zaksięgowania transakcji, część klientów ma na koncie debet, choć w rzeczywistości posiadają środki na koncie. Powoduje to, że nie można wykonywać żadnych przelewów.
- Od godz. 10 do 13 mieliśmy spowolnienie systemu, które spowodowało problemy z zalogowaniem się na konta w naszym banku - mówi Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING. - Osoby, którym system podwójnie zaksięgował przelewy najpóźniej w godzinach nocnych otrzymają swoje pieniądze z powrotem. Oczywiście klienci, którzy wpadli przez to w debet nie poniosą żadnych konsekwencji - dodaje.
W mediach społecznościowych burza. Klienci mają pretensję nie tylko o to, że transakcje naliczono im podwójnie, ale również o to, że bank nie informuje ich co się dzieje. Na temat awarii nie pojawiła się nawet żadna informacja w mediach społecznościowych, bank odpowiada jedynie na wpisy klientów - "Jesteśmy w trakcie ściągania podwójnych blokad. Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Przepraszamy za powstałe utrudnienia".
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?