- Nie mam dostępu do pieniędzy, bo wykonane przelewy zaksięgowano dwukrotnie - alarmuje nas Czytelnik Damian.
Informacje o podwójnym zaksięgowaniu przelewów mogą zobaczyć klienci, którym uda się zalogować na konto. Jednak później czeka ich niemiła niespodzianka. Z powodu podwójnego zaksięgowania transakcji, część klientów ma na koncie debet, choć w rzeczywistości posiadają środki na koncie. Powoduje to, że nie można wykonywać żadnych przelewów.
- Od godz. 10 do 13 mieliśmy spowolnienie systemu, które spowodowało problemy z zalogowaniem się na konta w naszym banku - mówi Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING. - Osoby, którym system podwójnie zaksięgował przelewy najpóźniej w godzinach nocnych otrzymają swoje pieniądze z powrotem. Oczywiście klienci, którzy wpadli przez to w debet nie poniosą żadnych konsekwencji - dodaje.
W mediach społecznościowych burza. Klienci mają pretensję nie tylko o to, że transakcje naliczono im podwójnie, ale również o to, że bank nie informuje ich co się dzieje. Na temat awarii nie pojawiła się nawet żadna informacja w mediach społecznościowych, bank odpowiada jedynie na wpisy klientów - "Jesteśmy w trakcie ściągania podwójnych blokad. Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Przepraszamy za powstałe utrudnienia".
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?