Odpowiedzi szukała reporterka Adriana Boruszewska:
O problem zapytaliśmy Mennicę Polską, która jest operatorem zarówno "starego" systemu sprzedaży biletów, jak i nowego, który zacznie w pełni działać 8 marca.
Okazuje się, że operator wie już o problemie. - Obecne zgłoszenia pasażerów są związane z procesem przełączania dotychczasowego systemu do nowego systemu UrbanCard. Z tego względu zakup biletów przez sklep internetowy został wstrzymany i będzie uruchomiony ponownie 8 marca. Jest to faza przejściowa występująca tylko do 8 marca, czyli do startu nowego systemu. Do tego czasu bilety można zakodować w Biurze Obsługi Klienta na Grabiszyńskiej oraz w biurze przy ul. Prusa 75-79 - wyjaśnia Karolina Mystek z Mennicy Polskiej.
Operator systemu jest zobowiązany w terminie 30 dni zdemontować wszystkie "stare" biletomaty. Za demontaż starych kasownik odpowiadać będzie wrocławskie MPK.
Co jednak ważne dla pasażerów, od 8 marca bilety okresowe kupione w sklepie internetowym w nowym systemie UrbanCard nie będą już wymagać kodowania ich na kartach UrbanCard w automatach stacjonarnych, czy Biurach Obsługi Klienta. - Wszystkie bilety będą uaktywniane bezpośrednio online - dodaje Karolina Mystek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?