Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowy prezes MPK zaprasza pasażerów na dyżur

sz
W Biurze Obsługi Pasażera MPK można porozmawiać oko w oko z nowym prezesem spółki Krzysztofem Balawejderem. Każdy chętny będzie mógł podzielić się swoimi uwagami i sugestiami dotyczącymi miejskiego przewoźnika. Prezes na pierwszy dyżur zaprasza w najbliższą środę, 15 maja.

Nowo powołany prezes MPK Wrocław będzie dostępny dla pasażerów wrocławskiej komunikacji zbiorowej w każdą środę w godzinach 15:00-17:00 w pokoju numer 4 w siedzibie Biura Obsługi Pasażera MPK, przy ul. Bolesława Prusa 75-79. Jest to jedno z pierwszych działań, którego celem jest otworzenie MPK na szeroką współpracę z mieszkańcami miasta.

– Tak jak powiedziałem po powołaniu mnie na stanowisko prezesa zarządu, jestem otwarty na pomysły i konstruktywną krytykę – także ze strony pasażerów. Cotygodniowe dyżury będą doskonałą okazją, by tą zapowiedź wcielić w życie – zapowiada Krzysztof Balawejder.

Otwarte cotygodniowe dyżury mogą być też szansą, aby zapytać prezesa m.in. o plany MPK na najbliższe lata, o tabor i inwestycje.

Jakie sprawy trafiają do BOP-u?

Kierowca nie zatrzymał się na przystanku albo nie włączył przyklęku, motorniczy przyjechał za wcześnie – z tymi sprawami najczęściej zgłaszają się pasażerowie do Biura Obsługi Pasażera MPK. Od środy będzie można o nich również porozmawiać z prezesem Spółki. W każdym spotkaniu będzie brał udział również kierownik BOP, który pomoże, jeśli będzie to konieczne, napisać skargę albo… pochwałę.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska