Nowo powołany prezes MPK Wrocław będzie dostępny dla pasażerów wrocławskiej komunikacji zbiorowej w każdą środę w godzinach 15:00-17:00 w pokoju numer 4 w siedzibie Biura Obsługi Pasażera MPK, przy ul. Bolesława Prusa 75-79. Jest to jedno z pierwszych działań, którego celem jest otworzenie MPK na szeroką współpracę z mieszkańcami miasta.
– Tak jak powiedziałem po powołaniu mnie na stanowisko prezesa zarządu, jestem otwarty na pomysły i konstruktywną krytykę – także ze strony pasażerów. Cotygodniowe dyżury będą doskonałą okazją, by tą zapowiedź wcielić w życie – zapowiada Krzysztof Balawejder.
Otwarte cotygodniowe dyżury mogą być też szansą, aby zapytać prezesa m.in. o plany MPK na najbliższe lata, o tabor i inwestycje.
Jakie sprawy trafiają do BOP-u?
Kierowca nie zatrzymał się na przystanku albo nie włączył przyklęku, motorniczy przyjechał za wcześnie – z tymi sprawami najczęściej zgłaszają się pasażerowie do Biura Obsługi Pasażera MPK. Od środy będzie można o nich również porozmawiać z prezesem Spółki. W każdym spotkaniu będzie brał udział również kierownik BOP, który pomoże, jeśli będzie to konieczne, napisać skargę albo… pochwałę.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?