- Cieszymy się, że możemy wspierać lokalnych przedsiębiorców, a przy okazji spełniać potrzeby naszych klientów. Ich zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego chcemy proponować zarówno globalne marki, jak i propozycje od rodzimych projektantów - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. Oferta salonu Kortas odpowiada na potrzeby nowoczesnych kobiet ceniących elegancję i styl. W sklepie dostępne są sukienki, spódnice, bluzki. Całość cechuje ponadczasowość, tworzona w duchu nowoczesnej klasyki.
Najbliższe dni upłyną pod znakiem dalszego powiększania oferty modowej Magnolia Park. Do już istniejących lokali dołączą: Etam, Olsen oraz Tatuum. Na tym nie koniec, ponieważ zmiany obejmą również strefę restauracyjną, którą w październiku zasilą Burger King, Pizza Hut Express, Mr Chilly, Sevi Oriental oraz Guty Food. Obecnie największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
źródło: Magnolia Park
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?