Klasyczne zawieszenie wciąż zdaje egzamin

    Klasyczne zawieszenie wciąż zdaje egzamin

    mf; Partnerem cyklu jest FCA POLAND S.A.

    Aktualizacja:

    Nowy Fiat Tipo posiada zawieszenie złożone z kolumn MacPhersona i belki skrętnej. Takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w polskich warunkach. Jest proste, solidne i tanie w ewentualnych naprawach.
    Klasyczne zawieszenie wciąż zdaje egzamin
    1/2
    przejdź do galerii

    ©Motofakty.pl

    Najnowszy model Fiata jest propozycją dla osób potrafiących docenić jakość oferowaną za rozsądne pieniądze. Tipo, w szczególności z silnikami benzynowymi, przypadnie również do gustu kierowcom szukających możliwie niskich i przewidywalnych kosztów eksploatacji.

    Fiat Tipo został zaprojektowany przez zespół złożony z przeszło 2000 ekspertów, a następnie przetestowany na drogach wielu zakątków świata. Celem było stworzenie praktycznego i solidnego samochodu.

    Przednie koła są prowadzone przez kolumny MacPhersona. Z tyłu pracuje belka skrętna. Relatywnie proste zawieszenie, dzięki odpowiedniemu zestrojeniu, zapewnia wysoki komfort. Jednocześnie liczba pracujących elementów z tulejami metalowo-gumowymi czy sworzniami jest na tyle mała, że podwozie Fiata Tipo podoła trudom długiej eksploatacji nawet na zniszczonych drogach. Ewentualne naprawy nie będą stanowiły nadmiernego obciążenia dla domowego budżetu.



    Dowiedz się więcej:


    Czytaj także

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama