- Po wybraniu któregokolwiek z trzech numerów czeka nas zwykle półgodzinne (tak!) oczekiwanie z wysłuchiwaniem tej samej muzyczki, komunikatu o tym, że wszystkie stanowiska są zajęte i nabijanie własnego rachunku telefonicznego?
Rzeczywiście. Tam też skontaktowanie się z WPO Alba zajęło sporo czasu. Ale się udało. - To zupełnie wyjątkowa sytuacja - twierdzi Ewelina Górska, kierownik biura zarządu WPO ALBA. - W ostatnich tygodniach, w związku ze zmianą przepisów i wysokości opłat za wywóz śmieci, obserwujemy nasilone zainteresowanie mieszkańców tematami związanymi z odpadami. Pytania są zazwyczaj związane ze zmianami umów, blankietami opłat, fakturami czy wielkością pojemników na odpady. Bywa, że jednego dnia kontaktuje się z nami ponad tysiąc osób. Stąd wynikać mogły czasowe trudności z dodzwonieniem się na nasze telefony - tłumaczy Górska.
Dodaje, że WPO Alba zwiększa właśnie liczbę pracowników w Biurze Obsługi Klienta. - Mamy nadzieję, że dzięki temu mieszkańcy zyskają łatwiejszy dostęp do potrzebnych informacji - mówi Górska.
Biuro Obsługi Klienta WPO Alba jest czynne codziennie od godz. 7.00 do godz. 16.00. Dodatkowo w środy praca biura została wydłużona do godz. 18.00.
Pytania przyjmowane są również mailowo, w zależności od tematu sprawy, za pośrednictwem adresów: [email protected] lub [email protected].
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?