MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Lubisz technologię ? Mamy dla Ciebie pracę!

artykuł sponsorowany
Jedno z największych centrów serwisowych smartfonów w Polsce w-support.pl prowadzi aktualnie intensywną rekrutację do obszaru napraw telefonów, jak i działów wspierających. Jeśli lubisz technologię i interesuje Cię rozwój w międzynarodowej firmie, ta oferta jest dla Ciebie!

To dobra wiadomość nie tylko dla osób, które interesują się nowoczesnymi technologiami. Poszukiwani są serwisanci oraz pracownicy logistyki i obsługi klienta.

Branża ICT (Technologie Informacyjno Komunikacyjne) to silnie rozwijający się sektor. Sprzedaż urządzeń mobilnych z roku na rok rośnie w dużym tempie. W 2015 roku użytkownicy smartfonów nabyli przeszło 1,4 miliarda urządzeń. Dla porównania rok wcześniej zakupiono 1,3 mld. Aktualne dane podane przez firmę Gartner wskazują, że tylko w I kwartale 2016 odnotowano wzrost sprzedaży o 3,9 % w zestawieniu z I kw. 2015 roku. Oznacza to, że rośnie również zapotrzebowanie na usługi serwisowe.

Kilka słów o w-support.pl

w-support.pl jest częścią grupy KOMSA Polska, został założony w 2006 roku jako spółka córka niemieckiej firmy w-support.com z siedzibą w malowniczej miejscowości Hartmannsdorf położonej w sercu Saxonii, w której jednocześnie znajduje się centrala Koncernu KOMSA. W-support.pl zajmuje się naprawami mobilnych urządzeń elektronicznych, takich jak smartfony, tablety, telefony komórkowe, nawigacje samochodowe. Serwis stopniowo uzyskiwał autoryzację na naprawy urządzeń wielu producentów. Dziś jest największym centrum serwisowym Sony Mobile na świecie, posiada również autoryzacje producentów takich jak: Navitel, Emporia, Pocketbook, ZTE, czy telefonów dla dzieci aqooqoo. W ciągu 10 lat działalności w serwisie naprawionych zostało ponad 2,7 mln urządzeń.

Nowoczesne centrum serwisowe, wyspecjalizowany personel, naprawy do poziomu najmniejszych elementów

w-support.pl to firma spełniająca najwyższe wymagania, światowych producentów w branży ICT. Dysponuje wyposażeniem technicznym umożliwiającym naprawy do poziomu wymian elementów BGA. Serwis wyposażony jest w specjalistyczny sprzęt do napraw urządzeń wodoodpornych, między innymi do przeprowadzania testów szczelności (przed i po naprawie). Dzięki testom urządzenia opuszczające serwis posiadają parametry zgodne ze specyfikacją producentów. Naprawy wymagające lutowania są przeprowadzane przez wyspecjalizowany personel lutowniczy, każdy z tych pracowników posiada kwalifikacje potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami IPC-7711/21 oraz IPC-610D. Serwis od 2007 roku działa w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO 9001, co daje gwarancję, że wszystkie procesy zachodzące w firmie odbywają się w zgodzie ze ściśle określonymi procedurami.

Centrum serwisowe, to nie tylko naprawy smartfonów

w-support.pl poza naprawami urządzeń elektronicznych oferuje dodatkowe usługi realizowane we współpracy z międzynarodowymi klientami, takimi, jak , producenci urządzeń mobilnych, operatorzy sieci komórkowych, czy firmy ubezpieczeniowe.
- Pracownicy poszczególnych działów mają możliwość uczestnictwa w dodatkowych projektach, np. rewitalizacja urządzeń, profesjonalne usuwanie i zachowanie danych, zmiana konfiguracji urządzeń, techniczna ocena wykonania urządzeń i podzespołów – tak pracę w serwisie przedstawia pracownik działu HR, podkreślając, że praca w tej branży może być ciekawa i rozwojowa.

Nowoczesny zawód, dający obiecujące perspektywy pracy i dalszego rozwoju

Serwisant techniczny, to zawód dający wiele możliwości rozwojowych. w-support.pl umożliwia rozpoczęcie pracy na tym stanowisku osobom, które są na początku drogi zawodowej, ale również tym, które posiadają już doświadczenie. Profesja ta wymaga zainteresowań technicznych, precyzji oraz chęci ciągłego doskonalenia. Rynek pracy wymaga coraz większej elastyczności. Zmieniające się uwarunkowania gospodarcze niosą za sobą zmiany strukturalne. w-support.pl zatrudnia pracowników 18+, bez ograniczeń wiekowych, dając tym samym możliwość przekwalifikowania zawodowego. W branży tej, na stanowiskach technicznych znakomicie odnajdują się zarówno kobiety jak i mężczyźni.

Umowa o pracę, stabilne warunki zatrudnienia

w-support.pl zatrudnia na umowę o pracę, a to ogromny atut w dzisiejszych czasach. Firma stale się rozwija, zwiększając jednocześnie zatrudnienie. Gwarantuje swoim pracownikom pewne i stabilne warunki pracy na jasnych zasadach, bez udziału pośredników. Swoje miejsce znajdą tam pasjonaci elektroniki i innowacyjnych technologii, osoby, które posiadają zdolności manualne, lubiące majsterkować, czy ceniące sobie współpracę z klientami.
W 2015 roku Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej wyróżniło w-support.pl dyplomem za wkład w tworzenie nowych miejsc pracy. Firma kładzie ogromny nacisk na inwestycje. Modernizacje stanowiskowe we wszystkich działach przeprowadzane są w taki sposób, aby miejsca pracy były ergonomiczne i bezpieczne.

– Stale się rozwijamy. W ubiegłym roku sporo zainwestowaliśmy w stanowiska dla serwisantów technicznych, hala napraw jest zaopatrzona w najwyższej jakości narzędzia. Przebudowany został również dział obsługi klienta, powstały zupełnie nowe stanowiska pracy. - mówi Michał Jelonek, Kierownik ds. technicznych.

Praktyki zawodowe w w-support.pl zwiększają szanse na zatrudnienie

w-support.pl współpracuje z Zespołem Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu oraz Elektronicznymi Zakładami Naukowymi umożliwiając odbycie praktyk uczniom tych szkół. Stanowią one ważną część edukacji w szkolnictwie technicznym. Poprzez praktykę uczniowie nabywają umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy oraz mają dostęp do nowoczesnych urządzeń.

- Wielu pracowników zyskało wiedzę i doświadczenie poprzez pracę, a dzięki własnej inicjatywie rozwinęli się i teraz wdrażają do pracy innych, tak było między innymi w moim przypadku. – mówi Mateusz Zieliński, który specyfikę pracy w w-support.pl poznał jeszcze w szkole średniej, podczas praktyki odbytej właśnie w tym serwisie. Po zakończeniu Technikum od razu rozpoczął pracę w w-support.pl. Jego przykład pokazuje, że w rozwoju zawodowym ważna jest chęć i motywacja. Centrum serwisowe jako pracodawca daje szansę na zdobycie doświadczenia zapewniając przy tym szereg szkoleń oraz indywidualne podejście do każdej osoby.

Jak wygląda rekrutacja?

Pierwszy krok należy do kandydata, powinien on wysłać swoje CV. Aplikację można z łożyć za pośrednictwem zakładki oferty pracy. Początkowy kontakt z kandydatem to rozmowa telefoniczna, podczas której pracownik dz. personalnego uzyskuje ważne informacje na jego temat. Kolejnym etapem jest zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną.

Sposób rozmowy kwalifikacyjnej zależy od stanowiska pracy, na które się zaaplikowało. Dla przykładu kandydaci na Serwisanta technicznego podczas rozmowy rekrutacyjnej mogą zaprezentować swoje zdolności manualne. W czasie rozmowy osoba rekrutowana dostaje do wykonania zadanie praktyczne, aby je wykonać otrzymuje instrukcję oraz narzędzia.

- Jest to z naszego punktu widzenia niezwykle ważne zarówno dla rekrutera, jak i dla osoby, która stara się o pracę w naszym serwisie. Kandydat może na własne oczy przekonać się o swoich możliwościach i zastanowić się, czy to jest na pewno to, co chciałby robić. Korzyści dla nas, jako pracodawcy są takie, że dzięki zadaniu możemy poznać, jakie są zdolności manualne kandydata, czy potrafi pracować zgodnie z instrukcją, oraz czy sprosta celom, jakie czekają na niego na stanowisku pracy - Tak opisuje rozmowę kwalifikacyjną Mateusz Zieliński, który 5 lat temu rozpoczął pracę na stanowisku Serwisanta technicznego. Dziś jest już doświadczonym Specjalistą ds. serwisu, przeprowadza szkolenia dla nowych pracowników, a także uczestniczy w procesach rekrutacji.

Dlaczego warto?

w-support.pl wyróżnia jako pracodawcę przede wszystkim przyjazna polityka personalna i dynamiczny rozwój. Dzięki płaskiej strukturze spółki, kierownictwo ma możliwość reagować zarówno na potrzeby rynku jak i sugestie usprawnień ze strony pracowników. Firma jest świadoma elastyczności, jaką musi się wykazać współczesny pracodawca wobec wyzwań rynku pracy. Jeśli zatem zależy Ci na pracy stabilnej, gdzie atmosfera jest realnym atutem, a inicjatywa jest doceniana- sprawdź firmę w-support.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska