Koniec awarii w banku BZWBK. Klienci już bez problemu mogą się logować na swoje konta
KSZ
Bez zarzutów działa już system bankowości internetowej banku BZWBK. Wcześniej klienci mieli problem z dostępem do usług BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile, Moja Firma Plus, iBiznes24.
Problem z logowaniem wynikał z prowadzonych w nocy prac konserwacyjnych serwera. Pracownicy nie przewidzieli, że potrwają one tak długo i przeciągną się do popołudnia.
Użytkownicy kont internetowych zostali o tym fakcie wcześniej poinformowani. Obsługa banku nie przewidziała jednak, że prace przedłużą się aż do godziny 16. Teraz można się już logować bez problemów.
Wideo
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!