Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kierowcy poczekają na zwrot pieniędzy za parkowanie

Arkadiusz Gołka
fot. Przemysław Wronecki
Dziś nie dostaniemy zwrotu pieniędzy ani niewykorzystanych punktów ze starych kart parkingowych, których kierowcy używali przy starych parkometrach. Zawiniła awaria systemu.

Jak informuje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, z tego powodu nie będzie można dostać zwrotu pieniędzy i zaległych impulsów z elektronicznych kart parkingowych (produkowanych przez firmę Siemens), ważnych w wycofanych tydzień temu parkomatach. Będzie to możliwe dopiero w najbliższy poniedziałek (7 maja).

ZDiUM informuje krok po kroku, jak uzyskać zwrot kaucji i wartości niewykorzystanych punktów na parkowanie:

Zwrot gotówką:

- wypełnij formularz zwrotu kaucji za zakupione karty parkomatowe i pieniędzy za zakupione i niewykorzystane punkty parkingowe. Można go pobrać pod tym adresem: http://www.zdium.wroc.pl/attachment/file/705/protokol_zwrotu_kaucji_i_impulsow.doc w dwóch egzemplarzach,

- z wypełnionym formularzem oraz i starą karta parkomatową przyjdź do pokoju 301 w budynku C (przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu) i przekaż je pracownikom działu parkingów,

- tam, po odczytaniu numeru karty i jej zawartości w czytniku kart, urzędnicy uzupełnią formularz. Do każdego egzemplarza załączą wydruk z czytnika kart, potwierdzający m.in. wartość niewykorzystanych impulsów parkingowych,

- karta parkomatowa przekazana do działu parkingów nie wraca do nas,

- pieniądze można dostać z powrotem w kasie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, też również w budynku C, w godzinach:
- poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek - od godz. 8 do godz. 14
- środa - od godz. 10 do godz. 15,

- należności zwracane są wtedy, gdy, gdy karta parkomatowa nie jest uszkodzona. Czytnik kart musi ją widzieć

Zwrot przelewem:

- musisz dopełnić powyższych formalności, a potem w budynku B przy ul. Długiej 49 (Biuro Obsługi Interesanta) złożyć wniosek o zwrot należności, podając numer swojego konta w banku

A co, gdy potrzebny jest rachunek korygujący?

Na pisemne żądanie pracownicy Działu Parkingów wystawią w ciągu 7 dni rachunek korygujący, dotyczący niewykorzystanych punktów parkingowych.

W tym wniosku trzeba wskazać numer konta, na które ma być wystawiona korekta i dołączyć dokument, potwierdzający zwrot funduszy za niewykorzystane punkty parkingowe.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska