- Jako pięciogwiazdkowe linie lotnicze, jesteśmy zobowiązani obsługiwać naszych klientów na najwyższym poziomie nie tylko w powietrzu, ale na każdym etapie współpracy. Nasi klienci oczekują wygodnego i szybkiego dostępu do profesjonalnych usług i nasze nowe Centrum Obsługi odpowie na te oczekiwania - przekonuje Akbar Al Baker, szef Katarskich Linii Lotniczych, który twierdzi, że na siedzibę centrum wybrano Wrocław, bo wrocławianie prezentują wysoki poziom umiejętności w dziedzinie obsługi klienta i znajomości języków obcych.
Centrum Obsługi Klienta znalazło siedzibę w biurowcu Epsilon przy ul. Rychtalskiej.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?