Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zwiększyć widoczność firmy w internecie? Znamy trzy sposoby na pewny zysk

materiał partnera
Internet to doskonałe medium pozwalające dotrzeć do potencjalnych nabywców towarów i usług. Tworząc stronę firmową przedsiębiorcy liczą na odnotowanie za jej pośrednictwem znacznych zysków. Niestety posiadanie witryny firmowej nie jest już równoznaczne ze zwiększeniem przychodu firmy. Zanim strona zacznie zarabiać koniecznie należy zadbać o kilka istotnych czynników. Jakich? O tym powiemy pokrótce w dalszej części artykułu.

Sprostaj wymaganiom Google – zadbaj o audyt i optymalizację strony

Idealna strona internetowa to witryna przyjazna użytkownikowi, ale też spełniająca wymagania stawiane przez wyszukiwarkę Google. Dlatego każdy przedsiębiorca posiadający stronę firmową zanim podejmie działania marketingowe w jej obrębie powinien wykonać rzetelny audyt. Analiza SEO serwisu wykonywana przez profesjonalnego specjalistę umożliwi zidentyfikowanie wszelkich jawiących się nieprawidłowości, które wpływają negatywnie na indeksację strony w Google. Audyt strony pozwoli nakreślić elementy, które wymagają poprawy, by firma witryna mogła osiągać wysokie pozycje na wybrane frazy i słowa kluczowe. Otrzymując gotowy raport możemy kierując się zawartymi w nim sugestiami zoptymalizować naszą stronę pod kątem lepszej widoczności. Dzięki wprowadzonym zmianom serwis stanie się przejrzysty, funkcjonalny i wysoko oceniany przez algorytm wyszukiwarki. Czy przedsiębiorca może dokonać zmian na stronie samodzielnie? Wszystko zależy od posiadanych umiejętności i wiedzy. Jeśli nie znamy bieżących standardów SEO i nie potrafimy modyfikować kodu strony należy prace te zlecić doświadczonej firmie zajmującej się pozycjonowaniem stron. Nie warto podejmować się samodzielnego optymalizowania strony, gdyż niewłaściwie wprowadzone zmiany mogą pogorszyć ranking posiadanej witryny.

Pozycjonowanie stron – sposób na długofalowy sukces firmy

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron to obecnie najskuteczniejsza forma promocji firmy w internecie. Oddając witrynę w ręce doświadczonych specjalistów SEO możemy w stosunkowo krótkim czasie zwiększyć ruch na stronie. Pamiętajmy jednak, że konkurencja nie śpi i już pewnie od dłuższego czasu podejmuje działania w tym obszarze. Kiedyś osiągnięcie wysokich pozycji w rankingu Google uzależnione było w dużej mierze od liczby zdobytych linków ze stron zewnętrznych, które odnosiły się do naszej domeny. Po zmianie algorytmu Google w 2011 roku bardziej od ilości linków, liczy się ich jakość. Zdecydowanie większe znaczenie dla naszej pozycji będą miały linki prowadzące z witryn o dużej popularności, niż te pochodzące z zaplecz udających strony internetowe. Dlatego przedsiębiorco nie daj się oszukać. Skuteczne pozycjonowanie dające stabilne i długotrwałe pozycje to żmudny proces wymagający większych nakładów środków. Obecnie nie da się osiągnąć stabilnych, wysokich pozycji inwestując niewielkie środki! Nierzetelnie prowadzone pozycjonowanie daje krótki efekt, który może zakończyć się dla naszej strony nałożeniem dotkliwej kary przez algorytm Google. Duża ilość słabej jakości linków prowadzących do strony uznana zostanie za spam, a za takowe działania możemy otrzymać filtr od wyszukiwarki. Kary te sprawiają, że nasza strona może już nigdy nie być wysoko w Googlach. - Wyszukiwarka już od kilku lat stawia na jakość odnośników a nie ich ilość. Dobrej jakości linki do strony prowadzą m. in. ze stron internetowych o dużym autorytecie np. znanych for internetowych, serwisów informacyjnych, popularnych blogów, profili społecznościowych. Posiadanie dobrej jakości linków w połączeniu z szeregiem działań SEO gwarantuje stronie wysokie i stabilne pozycje. Dzięki fachowemu pozycjonowaniu strony możemy uzyskać długofalowy efekt, który znacząco przełoży się na zyski firmy – sugeruje Kamil Dudziak, Specjalista SEO z firmy AFTERWEB.pl

Reklama Google Adwords – dotrzyj do większej liczby klientów

Ciekawym sposobem na dotarcie do większej liczby odbiorców w internecie jest skorzystanie z Google Adwords. To platforma, która umożliwia odpłatne reklamowanie strony w wyszukiwarce Google. Opłacając tą usługę możemy znaleźć się od razu na szczycie wyszukiwarki w sponsorowanych wynikach. Niestety na szczycie rankingu jesteśmy tylko kiedy płacimy później trafiamy z powrotem na dalsze strony wyszukiwarki. Minusem tych działań są znaczące koszty, z którymi musi się liczyć każdy przedsiębiorca wchodzący w Adwords. Koszt tej usługi uzależniony jest od konkurencyjności frazy pod którą chcemy być widoczni. Przygotowanie podstawowej kampanii sponsorowanej w Google nie jest zadaniem trudnym. Problem pojawia się, gdy chcemy być widoczni pod znaczną ilością słów kluczowych. Dlatego większe kampanie warto zlecić firmie zajmującej się profesjonalnie planowanie kampanii Adwords. Odpowiednie rozplanowanie budżetu pozwoli skuteczniej kierować ruchem na stronie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska