Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Iga Świątek trzeci rok z rzędu została najcenniszą kobiecą marką w Polsce. Jej wartość sięga już miliarda złotych. Niespodzianka na podium

Jacek Kmiecik
Jacek Kmiecik
Trzykrotna królowa Paryża, Iga Świątek po raz trzeci najcennieszą kobiecą marką w Polsce, według „Forbes Woman”
Trzykrotna królowa Paryża, Iga Świątek po raz trzeci najcennieszą kobiecą marką w Polsce, według „Forbes Woman” EPA/PAP
„Forbes Women” ogłosił niedawno, że Iga Świątek już trzeci rok z rzędu jest najcenniejszą kobiecą marką osobistą w Polsce.

W czwartej edycji „Rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce” za 2023 rok magazynu „Forbes” na czele znalazła się Świątek, która zajęła pierwsze miejsce również w 2021 i 2022 roku.

Niezwykły progres wartości marki Igi Świątek

W 2021 roku wizerunek Igi został wyceniony na 85 milionów euro, który w ciągu dwóch lat wzrósł do 220 milionów euro, co stanowi niezwykły progres aż o 135 milionów euro!

„Iga po raz trzeci z rzędu prowadzi w Polsce jako najcenniejsza kobieca marka osobista 2023 roku, według Forbesa! Dwa lata temu jej marka była warta 380 mln zł, a w tym roku jest pierwszą osobą we wszystkich edycjach rankingu wartą blisko miliarda zł (988 mln)” – powiadomił @shetookthem na swoim koncie na Twitterze:

Druga tenisistka wśród najcenniejszych marek w Polsce

Anna Lewandowska, była karateczka i trenerka fitness, a prywatnie żona kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski i napastnika FC Barcelony, Roberta Lewandowskiego, zajęła drugie miejsce w zestawieniu. Jej wizerunek jest wyceniany na 62 miliony euro.

Na podium rankingu najcenniejszych kobiecych marek w Polsce znalazła się też druga aktywna sportsmenka i jednocześnie tenisistka Magda Linette, której wizerunek wyceniono na około 60 mln euro:

Personalne marki Polek coraz silniejsze na świecie

– Tegoroczny ranking udowadnia, że kobiecy sport ma się świetnie, a marki personalne Polek są coraz silniejsze na arenach międzynarodowych. Liderki rankingu budzą sympatię i dla wielu kobiet stanowią ogromną motywację. Ich osiągnięcia są dostrzegane zarówno w kraju, jak i za granicą

– skomentowała zestawienie Izabela Grzechnik, Project Manager for New Research and Development z PSMM Monitoring & More.

Anna Lewandowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Iga Świątek i Magda Gessler – czołowe kobiece marki w Polsce, według „Forbes Woman”
Anna Lewandowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Iga Świątek i Magda Gessler – czołowe kobiece marki w Polsce, według „Forbes Woman” Forbes.pl

Numer 1 na świecie, Świątek, zdobyła dotychczas trzy tytuły w 2023 roku. Po odpadnięciu w czwartej rundzie Australian Open triumfowała w Qatar Open, pokonując w finale Amerykanką Jessicę Pegulę 6:3, 6:0. Następnie wygrała Stuttgart Open, zwyciężając w finale Białorusinkę Arynę Sabalenkę 6:3, 6:4. A w minioną niedzielę obroniła koronę French Open, pokonując w decydującym o mistrzostwie Francji pojedynku Czeszkę Karolinę Muchovą 6:2, 5:7, 6:4 i zdobywając czwarty wielkoszlemowy tytuł w karierze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Iga Świątek trzeci rok z rzędu została najcenniszą kobiecą marką w Polsce. Jej wartość sięga już miliarda złotych. Niespodzianka na podium - Sportowy24

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska