W reklamach telewidzowie zobaczą największe atrakcje turystyczne Dolnego Śląska. Oba spoty rozpoczynają się na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Na pierwszym filmie zobaczyć można później Zamek Czocha, Jaskinię Niedźwiedzią, Góry Stołowe i opactwo w Henrykowie. Drugi spot prezentuje Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich, Karkonosze oraz Kościół Pokoju w Jaworze.
Reklamy Dolnego Śląska będzie można zobaczyć m.in. na antenach TVN, TVP1, TVP2, Polsatu, Eurosportu (w 46 krajach Europy), National Geographic i Discovery Channel. Produkcja filmów kosztowała 614 tys. zł, za ich emisję trzeba będzie zapłacić ponad 8 mln zł.
- Chcemy pokazać Dolny Śląsk jakiego Polscy nie znają - przyznaje marszałek Rafał Jurkowlaniec. - Poprzednia kampania "Dolny Śląsk nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" była skuteczna. Ruch turystyczny w tych pokazanych miejscach znacznie wzrósł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?