Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Drogi rowerowe na Armii Krajowej bez wykonawcy. Zadanie WBO musi poczekać

Marcin Kruk
Marcin Kruk
Ten projekt WBO uzyskał wiele głosów. Rowerzyści podkreślali, że na Armii Krajowej potrzebne są ścieżki po obu stronach ulicy. Miałoby to poprawić bezpieczeństwo w tamtym rejonie i w przyszłości, w związku z planowaną Aleją Wielkiej Wyspy, lepiej skomunikować Tarnogaj z Biskupinem. Jednak oferta jedynego wykonawcy została odrzucona.
Ten projekt WBO uzyskał wiele głosów. Rowerzyści podkreślali, że na Armii Krajowej potrzebne są ścieżki po obu stronach ulicy. Miałoby to poprawić bezpieczeństwo w tamtym rejonie i w przyszłości, w związku z planowaną Aleją Wielkiej Wyspy, lepiej skomunikować Tarnogaj z Biskupinem. Jednak oferta jedynego wykonawcy została odrzucona. zdj. ilustracyjne / Gazeta Wrocławska
Ten projekt WBO uzyskał wiele głosów. Rowerzyści podkreślali, że na Armii Krajowej potrzebne są ścieżki po obu stronach ulicy. Miałoby to poprawić bezpieczeństwo w tamtym rejonie i w przyszłości, w związku z planowaną Aleją Wielkiej Wyspy, lepiej skomunikować Tarnogaj z Biskupinem. Jednak oferta jedynego wykonawcy została odrzucona.

Budowa ścieżek rowerowych po obu stronach Armii Krajowej, czyli zadania w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego przesunie się w czasie. Wrocławskim Inwestycjom nie udało się znaleźć wykonawcy pierwszego etapu, czyli firmy, która stworzyłaby projekt i kosztorys. Jedyna oferta, firmy Drogtim Adam Pawłucki, została odrzucona, ponieważ wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny. Wobec tego przetarg został unieważniony. Drogtim zaoferował swoje usługi za 110 000 zł, a WI planowały wydać na ten etap 160 000 zł.

Zamiar budowy nowych ścieżek spotkał się z dużą przychylnością głosujących. Podczas ustalania zadań WBO 2018 zyskał 810 głosów. Uzasadniając potrzebę powstania nowych ścieżek pisano, że te istniejące na Armii Krajowej są wąskie, ciasne i jednokierunkowe, co powoduje niebezpieczne sytuacje.

Przypomnijmy, że nowe ścieżki mają być poprowadzone od zjazdu w ul. Krakowską do Begedaina i w prawo do wjazdu do parku Tarnogajskiego. Po drugiej stronie ulicy droga rowerowa miałaby zaczynać się w okolicach „ślimaków” na Krakowskiej i przebiegać do końca bariery energochłonnej. Miasto dopuszcza budowę na istniejącej ścieżce lub chodniku. Zaplanowana szerokość nowych dróg rowerowych wynosi od 2 do 2,5 m.

od 7 lat
Wideo

Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska