Sprawę wyjaśniał nasz reporter, Marcin Walków:
Ewa Mazur, rzeczniczka Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, dementuje, by oświetlenie nie działało przez dłuższy okres. - Nowe oświetlenie jest sprawne, zostało oddane do użytkowania zgodnie z umową. Natomiast na początku minionego tygodnia doszło do awarii kabla zasilającego. Pracownicy Taurona szukali miejsca, w którym doszło do uszkodzenia - wyjaśnia Mazur.
Dodaje, że choć do awarii doszło na odcinku instalacji "starego" oświetlenia, to wraz z nowym są połączone w jeden obwód.
Tomasz Topola ze spółki Tauron Dystrybucja potwierdza, że doszło do awarii. - Informację o niej otrzymaliśmy 3 listopada. Następnego dnia zidentyfikowaliśmy jej przyczynę, którą okazało się zwarcie na kablu. Oświetlenie jest już sprawne. Nocna brygada sprawdziła je jeszcze w nocy z czwartku na piątek - mówi rzecznik.
Przypomnijmy, awarie oświetlenia ulicznego we Wrocławiu można zgłaszać przez całą dobę pod numerem telefonu pogotowia energetycznego: 991.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?