Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych (SEO)?

Artykuł sponsorowany

Search Engine Optimization czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych – tyle jeśli chodzi o rozszyfrowanie skrótu. Hasło to odnosi się do technik stosowanych przez specjalistów, mających na celu umieszczenie danej strony internetowej wyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu będzie ona lepiej widoczna dla osoby zainteresowanej proponowaną przez nią usługą lub produktem.

Aby strona była na jak najwyższym miejscu w rankingu, podczas optymalizacji, stosujemy tzw. słowa kluczowe. Nie polega to jednak na tym, aby tekst naładować nimi w możliwie największej ilości. Takie działanie zostanie przez wyszukiwarkę odebrane jako agresywne i zaliczy nasz tekst do spamu. Zawsze należy pamiętać, że piszemy przede wszystkim dla człowieka, a dopiero na drugim miejscu dla bota. Artykuł nafaszerowany ogromną ilością, powtarzających się słów kluczowych jest nienaturalny i wzbudzi podejrzenie zarówno maszyny jak i naszego odbiorcy.

Dlaczego warto?

  • Użytkownicy w większości przypadków nie przeglądają więcej niż dwóch stron wyników wyszukiwania – jeżeli nie ma tam Twojego sklepu lub strony, prawdopodobieństwo, że ktoś Cię odnajdzie jest bliskie zeru!
  • Reklama w wyszukiwarkach nie wymaga dużego budżetu

  • Każdego stać na pozycjonowanie, bo koszty z nim związane są kosztami zmiennymi, nie wymagają dużych nakładów

  • 96% dużych sklepów internetowych, o ponad 5-cio letnim stażu, pozycjonuje swoje strony w wyszukiwarkach

  • Pozycjonowanie warto rozpocząć jak najwcześniej, aby uniknąć kosztów związanych z wyrównywaniem różnic pomiędzy firmami, które zaczęły przed nami

  • „Pokazując” odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania naszą stronę, udzielamy odpowiedzi na zapytanie, potrzebę potencjalnego Klienta. Nasza oferta, czy produkt rozwiązują czyjś problem, więc nasza skuteczność jest wysoka

  • Klienci szukając produktu, usługi lub informacji korzystają z wyszukiwarek internetowych, mimo, iż możesz mieć najpiękniejszą stronę w Internecie lub najlepszy sklep w branży – jeżeli go nie pozycjonujesz, Klienci go nigdy nie zobaczą!

Czym charakteryzuje się wartościowe SEO?

Porządne SEO koncentruje się nad głównym zagadnieniem treści. Objawia się to większym skupieniem na przekazaniu wartościowych dla odbiorcy informacji, które go zwyczajnie zainteresują. Zrozumienie i dotarcie do swojej grupy docelowej jest pierwszym krokiem do wartościowego SEO, ponieważ słowa kluczowe pojawią się naturalnie.

Podczas pozycjonowania należy pamiętać, że pierwsza strona w wyszukiwarce nie jest jeszcze gwarancją sukcesu. Niedopasowane do działalności frazy mogą sprawić, że mimo ogromu wejść na stronę, nie zaczniesz zarabiać. Okaże się bowiem, że odwiedzający ją potencjalni klienci szukali czegoś innego niż oferujesz.

Autor artykułu:


agencja-marketingu-internetowego.png

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska