Awaria internetu w sieci Dialog została zakończona w niedzielę wieczorem. - Cieszymy się, że awarię udało nam się usunąć wcześniej – mówi rzecznik Dialogu Marta Pietranik – Pacuła.
Ogólnopolska awaria operatora rozpoczęła się w sobotę. Czasowe problemy z dostępem do internetu mogło mieć nawet 10 tys. osób. Klienci mogą ubiegać się o rekompensatę. Zostanie ona doliczona do rachunku, ale każdy, kto był pozbawiony internetu musi się zgłosić do operatora (np. telefonicznie). Dlaczego nie było internetu? Zawiniło oprogramowanie. Był problem z uwierzytelnieniem klientów i zalogowaniem ich do internetu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?