Zepsuł się tramwaj na moście Grunwaldzkim [OBJAZDY,...

    Zepsuł się tramwaj na moście Grunwaldzkim [OBJAZDY, OPÓŹNIENIA]

    MAW

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    zdjęcie ilustracyjne

    zdjęcie ilustracyjne ©Pawel Relikowski / Gazeta Wroclawska

    Na moście Grunwaldzkim zepsuł się tramwaj linii nr 4. Zablokowane było torowisko w kierunku ronda Reagana. Tramwaje linii 3,4,5, 33, 0L w kierunku ronda Reagana jeździły objazdem przez most Pokoju, ul. Wyszyńskiego i Szczytnicką. Zablokowany był także jeden pas dla samochodów jadących w kierunku Wielkiej Wyspy, tworzy się korki. Ruch do normy wrócił przed godz. 9.
    zdjęcie ilustracyjne

    zdjęcie ilustracyjne ©Pawel Relikowski / Gazeta Wroclawska

    Czytaj także

      Komentarze (15)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tramwaj to przeżytek!

      Logistyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Tramwaj ma sens tylko wówczas gdy może rozwinąć dużą prędkość, ALE NIE ZROBI TEGO, ponieważ jest za ciężki a zatrzymywanie jest za często i odległości między przystankami są zbyt małe. Wrocław po...rozwiń całość

      Tramwaj ma sens tylko wówczas gdy może rozwinąć dużą prędkość, ALE NIE ZROBI TEGO, ponieważ jest za ciężki a zatrzymywanie jest za często i odległości między przystankami są zbyt małe. Wrocław po niemcach odziedziczył wspaniałą sieć kolejową tak więc z owej leśnicy pociągiem!!! z psiego pola pociągiem nowego dworu również. Do tego szpetna trakcja, wibracje, i zajęte miejsce. Metro owszem jest lepsze i trzeba je zaplanować. Tramwaj ma indywidualną infrastrukturę, która jest tylko dla tramwaju a zabiera przestrzeń wszystkim. Autobus ma uniwersalną infrastrukturę, z której mogą korzystać wszyscy np. w nocy. BA! taka droga do leśnicy. jest obecnie po 1 pasie w każą stronę, gdyby nie tramwaj i pseudo droga dla rowerów to w tym samym paśmie mogły by istnieć po 3 pasy w każą stronę plus chodnik. Są przepisy które da się zastosować w godzinach szczytu tak aby wyłączyć pas z ruchu i aby nie dotyczyło to autobusu lub wraz z godzinami szczytu zmieniać jego kierunek. NAstępnie tramwaj zabiera 12 ton, autobus również, autobus z ładunkiem waży 28 ton tramwaj 44. GDZIE JEST TA "EKOLOGICZNA" ENERGIA, która popcha brakujące 16 TON????? Bezpieczeństwo tramwaju?? hahahhaha liści spadną a szyny śliskie niczym nasmarowane towotem. TRAMWAJ TO PRZEŻYTEK XIX/XX wieku. Z logistycznego i ekonomicznego widzenia trzeba przeciąć tę chorą pępowinę. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ^

      Włodzimierz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Przestań spamować pod wszystkimi artykułami tym samym tekstem. Transport szynowy to nie przeżytek.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      :D

      Zastanawiam się (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Marcin? Gdzieś Ty do tej kabiny wlazł? :D

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tramwaje

      Obserwator (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      A co maja do tego linie 3 i 5? Przecież one nie jadą przez Most Grunwaldzki...


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      3 i 5

      Marek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Na końcu Krakowskiej, czy gdzieś na Opolskiej są jakieś remonty torowiska i jeździ autobus zastępczy 703, więc pewnie 3 i 5 jadą po trasie tylko do Dominikańskiej a dalej przez most Grunwaldzki i...rozwiń całość

      Na końcu Krakowskiej, czy gdzieś na Opolskiej są jakieś remonty torowiska i jeździ autobus zastępczy 703, więc pewnie 3 i 5 jadą po trasie tylko do Dominikańskiej a dalej przez most Grunwaldzki i gdzieś tam zawracają.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Żadne bus-pasy !

      pasażer (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 4

      Tylko tramwaje mają przyszłość ;)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Należy czym prędzej rozebrać lub sprzedac Stadion Wrocław

      Stadion Wrocław dołuje Wrocław (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 15 / 5

      Należy sprzedać klub piłkarski Śląsk Wrocław. Przez to że pieniądze są marnowane na stadion i kopaczy brakuje ich na modernizację i utrzymanie w dobrym stanie taboru komunikacji miejskiej.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      frustracja

      debilizm (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 3

      Awarie się zdarzają a dla tych wszystkich którym się we łbach gotuje była przeprawa wodna pod mostem

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      No i kolejne potwierdzenie faktu , że tramwaj to tylko ZAWALIDROGA !

      spóźniona do pracy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 24

      Jeden uszkodzony tramwaj i cały system padł. Precz z tramwajami !!!


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      CAŁY SYSTEM PADŁ!!!!!1111

      wh (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14

      No po prostu tragedia i katastrofa! Tramwaje przez godzinę jeździły objazdem, dwa przystanki inaczej! Stan klęski żywiołowej.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tak myślałam, odezwie się, czy nie?

      haiku (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 2

      druga strona barykady?:)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ja

      bubu (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 9

      Właśnie taki protramowski syf nawalil znafffffco

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      super sprzet

      wro7643gr (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 6

      super sprzęt , 0 wad oraz w pełni sprawny, tymczasem rodzime zakłady produkujące od lat działające na wrocławskich torach tabory ... są na skraju upadku.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Super sprzęt

      K (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      Szkoda, że na linii numer 4 jeżdżą Protramy. Więc aluzja o Skodach była nie na miejscu. Polecam trochę się doinformować.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jest dynamicznie

      Rafał D. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 20 / 5

      Dokupimy jeszcze kilka tramwajowych szrotów i puścimy je na zdewastowane wrocławskie torowiska. Dodatkowo wymalujemy osobne pasy dla tramwajów, nawet tam gdzie nie jeżdżą + plus kilka nowych...rozwiń całość

      Dokupimy jeszcze kilka tramwajowych szrotów i puścimy je na zdewastowane wrocławskie torowiska. Dodatkowo wymalujemy osobne pasy dla tramwajów, nawet tam gdzie nie jeżdżą + plus kilka nowych sygnalizacji, ograniczeń prędkości. Wrocław będzie dynamicznie zakorkowany.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama