Dla tramwajów linii 4, 5, 11 i 14 wprowadzono objazd. Wozy MPK kursowały ulicami Powstańców Ślaskich i Hallera zamiast Grabiszyńską.
Sytuacja wróciła do normy przed godziną 12.
Przypomnijmy, że ulica Grabiszyńska jest najniebezpieczniejszą we Wrocławiu. Ze statystyk policji wynika, że właśnie tu dochodzi rocznie do największej liczby wypadków. Tylko w 2012 na Grabiszyńskiej doszło do 164 kolizji i 36 wypadków.
CZYTAJ WIĘCEJ: GRABISZYŃSKA - NAJBARDZIEJ NIEBEZPIECZNA ULICA W MIEŚCIE
Jak Waszym zdaniem rozwiązać problem wypadków i ciągłych problemów komunikacyjnych na Grabiszyńskiej? Urzędnicy mają pewien pomysł, czy dobry? Można mieć wątpliwości. W tym roku na skrzyżowaniu ul. Budowlanej i Grabiszyńskiej będzie zainstalowana sygnalizacja świetlna. Na stronie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta już pojawił się przetarg na tę inwestycję. Jednak zdaniem wielu kierowców nie spowoduje to, poprawy bezpieczeństwa. Na Grabiszyńskiej problemem nie jest wyłącznie skrzyżowanie z Budowlaną, ale także właśnie z aleją Pracy czy zjazdy do sklepu Lidl i Hutmena. Kierowcy skręcają tam w lewo z Grabiszyńskiej blokują lewy pas, a wyjazd z tych bocznych ulic graniczy z cudem. Bo przypomnijmy, że srodkiem Grabiszyńskiej jadą jeszcze tramwaje...
Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać organizacja ruchu na Grabiszyńskiej?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?