Menu Region

Ewa Chodakowska i jej "Skalpel". Zadbaj o formę (FILMY)

Ewa Chodakowska i jej "Skalpel". Zadbaj o formę (FILMY)

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Gazeta Wrocławska

JU

15Komentarzy Prześlij Drukuj
Chcesz poprawić swój wygląd i samopoczucie? Kto inny miałby Ci pomóc zrzucić zbędne kilogramy, jak nie Ewa Chodakowska? Czy jedna z najbardziej znanych ostatnio trenerek fitness pomoże nam zadbać o siebie na wiosnę? W kwietniu do księgarń trafił pierwsza książka Ewy Chodakowskiej, ale wiele pań i tak za najbardziej skuteczny uważa program ćwiczeń, który Chodakowska nazwała "Skalpel".
Czego potrzebujesz, by skutecznie ćwiczyć z programem Ewy Chodakowskiej "Skalpel"? - Jedyne, czego od Ciebie oczekuję, to dużo chęci, zdrowego i racjonalnego odżywiania się i systematyczności - zachęcała przy swoim pierwszym programie "Skalpel" Ewa Chodakowska - i dodawała: - Jeżeli jesteś gotowa, wskakuj w wygodny strój i przyłącz się do mnie. Tak, tak, Ewa Chodakowska nie tylko pokazuje, jak wykonać pojedyncze ćwiczenia z programu "Skalpel", ale przez cały czas ćwiczy z nami.
Zachęca też, by na jej profilu facebookowym dzielić się swoimi wrażeniami i postępami.


Co daje program treningowy "Skalpel"?
Program treningowy "Skalpel" ma wzmacniać mięśnie, ujędrniać ciało, napinać skórę. - Pozbędziesz się raz na zawsze uciążliwego cellulitu - zapewnia Ewa Chodakowska. Jednak aby "Skalpel" Chodakowskiej dawał efekty, trzeba ćwiczyć regularnie. Jak podkreśla autorka programu, absolutnym minimum są ćwiczenia trzy razy w tygodniu.

W czym tkwi sekret treningów Ewy Chodakowskiej
- Podstawową i żelazną zasadą moich programów treningowych i mojej metody, są mięśnie brzucha - wyjaśnia przy "Skalpelu" przed rozpoczęciem ćwiczeń Ewa Chodakowska, dodając, że właśnie te mięśnie powinny pracować przez cały czas. Bez względu na to, czy siedzimy, biegniemy, podskakujemy - te mięśnie powinny być napięte przy każdym wydechu.



Skalpel Chodakowskiej wprawi Cię w dobry nastrój
"Skalpel" Ewy Chodakowskiej, to 40 minut intensywnych, ale spokojnych i wykonywanych w równym tempie ćwiczeń, dzięki którym - jak zapewnia autorka programu "Skalpel" - uzyskamy nie tylko piękne ciało, ale i dobry humor. - Moje programy pozwolą Ci osiągnąć nie tylko efekt wizualny, ale również podniosą poziom hormonu szczęścia - zapewnia we wstępie do ćwiczeń ze "Skalpelem" Ewa Chodakowska.

Skalpel II
Na początku 2013 roku mogliśmy już ćwiczyć z Ewą Chodakowską i jej programem "Skalpel II". Czym ten skalpel różni się od pierwszego? Na przykład tym, że do ćwiczeń Ewa Chodakowska wykorzystuje tu krzesło, stąd też popularna w internecie nazwa "Skalpel z krzesłem". Poza tym w tym programie mamy np. 3 ćwiczenia, które robimy po 15 razy. Następnie te ćwiczenia powtarzamy. Trening "Skalpel II" trwa 30 minut. Internautki są zadowolone z licznika, który pojawił się w rogu ekranu i podpowiada, ile jeszcze zostało nam do końca.

Zobaczcie, jak powstawał "Skalpel II"


Darmowy program treningowy Ewy Chodakowskiej można pobrać z jej strony internetowej: ewachodakowska.pl

"Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską"
Pierwsza książka Ewy Chodakowskie zawiera kompleksowy program miesięcznej metamorfozy z podziałem na poszczególne dni: 30 dni, 30 treningów po 30 minut, 30 jadłospisów. W książce znajduje się motywacja na każdy dzień, praktyczne porady dietetyczne i wskazówki treningowe oraz zdjęcia trenerki prezentującej wszystkie ćwiczenia opatrzone opisem.


Inne części treningu 6 minut Ewy Chodakowskiej znajdziesz na jej kanale Ewa Chodakowska na Youtube
Reklama
15

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

2014-05-12

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Sabcia83 (gość)  •

Witam Mnie nie przeszkadza to, że Ewa nie liczy. Dla mnie i tak jest to wycisk. No.. Ale po 10 dniach (tj 22-05-2014) pewnie kondycja już będzie u mnie ok :p
Pozdrawiam zawzięte kobietki

odpowiedzi (0)

skomentuj

Powtórzenia żle dopracowane

+2 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

sylwia (gość)  •

Szkoda tylko że powtórzeń na jedną i drugą stronę nie ma po tyle samo, co mnie dekoncentruje bo muszę liczyć sama a przez to nie robię wszystkiego razem z ewą. Myślałam że ewa liczy dokładnie te powtórzenia i nie będę musiała się na tym skupiać ale się myliłam:/

odpowiedzi (0)

skomentuj

super

+6 / -5

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Sylwia (gość)  •

Ewa stworzyła super zestawy ćwiczeń dla kobiet ponieważ naprawde da sie je wykonywać i męczyć , przy tym zbytnio nie przeciążając stawów jak w bieganiu i ciągym skakaniu,,, wykrokach itp ... :)

odpowiedzi (0)

skomentuj

Skalpel

+6 / -10

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Sylwia (gość)  •

Ja jestem po pierwszym skalpelu. Nogi mam mocne bo jezdze wszedzie rowerem wiec nie było tragedi.
Z brzuchem gorzej- zmniejszyłam nieco ilosc powtórzen zeby sie nie zarzynać:) Dzis czuje wszystkie miesnie. Ogólnie cwiczenia zaskoczyły pozytywnie -czuc w trakcie pojedyncze miesnie ktore pracują. W porównaniu do killera mały pluszak:) Jezeli nie jestescie lwicami kanapowymi i prowadzicie odrobine aktywniejszy tryb zycia dacie rade:) Ja bym jedynie na poczatku dała sobie troche luzu bo zakwasy zadenej z was nie dadza motywacji i nie robila calego kompletu na siłe stopniowo zwiększając ilość powtórzen z kazdym razem.

odpowiedzi (0)

skomentuj

Ta pani to kiepska kopia Jillian Michaels

+8 / -13

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Oliwka (gość)  •

Ta pani to kiepska kopia Jillian Michaels:
http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2012/07/jillian-michaels-vs-ewa-chodakowska.html

odpowiedzi (0)

skomentuj

ile razy cwiczyc ?

+7 / -17

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kamila (gość)  •

czy mozna cwiczyc codziennie ? bedzie wtedy lepszy efekt ?

odpowiedzi (0)

skomentuj

Książka Ewy do pobrania!

+6 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

anna22 (gość)  •

Książkę Ewy Chodakowskiej można pobrać w formacie pdf na ewachodakowska.cba.pl gorąco POLECAM!

skomentuj

ksiazka pdf

+11 / -18

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

magda (gość)  •

ta strona jest zablokowana

odpowiedzi (0)

skomentuj

a

+11 / -9

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

adsa (gość)  •

Dziękuje,Xi bardzo szukałam właśnie jako ebook !

odpowiedzi (0)

skomentuj

dzieki ewa

+13 / -10

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

agula (gość)  •

trenuje i widze efekty wiec walcze dalej dzieki Ewa

odpowiedzi (0)

skomentuj

Mój pierwszy raz

+23 / -23

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Aga (gość)  •

Jestem po pierwszych ćwiczeniach, i nie wiem co to tym sądzić...
Mało brakowało abym zemdlała, poczułam się słabo, słodko w ustach, zawroty głowy
I co teraz....

skomentuj

...

+3 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Aga (gość)  •

Tak właśnie jest,wydaje Ci,że zemdlejesz a za niedługo czekasz aż będzie następny trening.

odpowiedzi (0)

skomentuj

wielkie dzienki

+49 / -23

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Ania (gość)  •

wow to jest świetne widać efekty dzienki Ewa:)

skomentuj

*dzięki

+18 / -12

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Julia (gość)  •

*dzięki

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 »
Reklama
Reklama