Spośród wszystkich rozrywek największą popularnością cieszyła się gra FIFA 13 na konsoli Sony Playstation 3. Ponad to fani mogli sprawdzić swój refleks na specjalnym symulatorze rzutów karnych, zagrać w piłkarzyki lub zmierzyć siłę swego strzału na tzw. "kopaczach".
W FanZonie spotkaliśmy m.in. szesnastoletniego Marcina, któremu spodobał się pomysł tworzenia takich stref przed meczami. - Jest tutaj sporo ciekawych gier, jeszcze przed meczem można miło spędzić czas - mówił. - Fajnie by było gdyby częściej takie miejsca się pojawiały - dopowiedział jego kolega Damian, z którym grał na konsoli.
Jak podają organizatorzy w namiotach pojawiło się 1891 kibiców. Mroźne popołudnie na Dolnym Śląsku nie odstraszyło nawet najmłodszych - w tym rodzeństwa Zusi (5 lat) i Marcela (7 lat), którzy rywalizowali na PS 3. Wygrała młodsza z tej dwójki: jej Barcelona pokonał 2:0 Real Madryt.
Po raz pierwszy w strefie pojawiła się nowa, interaktywna gratka dla piłkarskich kibiców - aplikacja foursquare. Każdy kibic, który zacheckował swoją obecność w strefie otrzymywał piłkarskie nagrody od marki T-Mobile - piłki T-Mobile Be Fair, kubki oraz breloki.
Pierwszym, który to zrobił był Kuba z Lublina, na co dzień wierny kibic Motoru Lublin (klub z którym od wielu lat przyjaźni się Śląsk Wrocław) - Super sprawa, nigdy w życiu nic jeszcze nie wygrałem. Musiałem przejechać pół Polski, aby wygrać pierwszą nagrodę konkursową w swoim życiu. Niesamowita historia - powiedział szczęśliwiec.
Była to pierwsza wizyta T-Mobile FanZony na stadionie Śląska Wrocław w rundzie wiosennej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?