Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro Obsugi Pasażera MPK po liftingu. Wydłużą godziny otwarcia biura? (ZDJĘCIA)

WSK
W styczniu br. Biuro Obsługi Pasażera MPK przy ul. Prusa we Wrocławiu odwiedziło 578 klientów, a 1134 osoby zadzwoniły na infolinię z pytaniami dotyczącymi komunikacji miejskiej, uwagami i skargami. Dlatego Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne zmodernizowało obiekt, by przyjmować jeszcze więcej interesantów. Teraz spółka zastanawia się nad wydłużeniem godzin otwarcia biura.

W BOP-ie można złożyć zażalenia czy reklamacje, ale też dołączyć do użytkowników UrbanCard albo doładować kartę. - Pasażerowie mogą kupić u nas bilet papierowy, zakodować sobie bilet na UrbanCard, a także złożyć wniosek o nową kartę i ją odebrać. Niestety, ciągle jeszcze sami nie rozpatrzymy reklamacji związanej z Urbancard, ale będziemy pracować, by w niedalekiej przyszłości i to było możliwe - informuje Janusz Krzeszowski z MPK.

Boksy są tak zaprojektowane, by zapewnić pasażerom indywidualną, dyskretną obsługę. MPK zapewnia, że starano się zagospodarować przestrzeń tak, by wydzielić stanowiska do napisania pisma urzędowego czy korytarz z siedzeniami, a przy okazji czytelnie opisać, gdzie załatwimy daną sprawę.

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, a w środy w godz. 8-17. - Myślimy nad wydłużeniem godzin urzędowania BOP-u, albo chociaż godzin przyjmowania telefonów od pasażerów. Panie z obsługi będą miały zakupione apaszki, żeby wyglądały elegancko i bardziej profesjonalnie - dodaje Janusz Krzeszowski z MPK.

Przypominamy, że BOP mieści się: przy ul. B. Prusa 75/79. tel.: 71 321 72 71, e-mail: [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska